Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dippar morötter i Zeinas hummusmix, så sanslöst goda hummusar alla tre smaker :love:! (Original, chili och soltorkad tomat för de som undrar :D!)

BAB3CF78-9C8D-4952-8048-0171C69D71DF.webp

Försöker minska mina utgifter. Är det värt att betala av CSN? Det är ändå rätt mycket pengar kvar; cirka 66 000 kr och jag betalar i dagsläget cirka 600 kr i månaden.

Att betala hela summan är en väldigt stor kostnad för mig. Jag tänker att det är dumt att betala av den i en klump.

(svarar på min egen fråga :laugh:)

Försöker minska mina utgifter. Är det värt att betala av CSN? Det är ändå rätt mycket pengar kvar; cirka 66 000 kr och jag betalar i dagsläget cirka 600 kr i månaden.

Att betala hela summan är en väldigt stor kostnad för mig. Jag tänker att det är dumt att betala av den i en klump.

Det är dumt! Toppenbra ränta ju. Bättre att investera de pengarna i annat.

Jag hade nog satt pengarna nånstans med bra avkastning istället och fortsatt betala av skulden varje månad.

Var tvungen att kolla hur mycket jag själv har kvar att betala. 197 000.
Tack och god natt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
801
Senast: bollen__
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att... 14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 907
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 76 77 78
Svar
1 550
· Visningar
55 372
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 664

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok