Vad gör vi del CXXVII

• Tjatter
  • TrĂ„dstartare TrĂ„dstartare Sonic76
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 75 391
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Stort grattis pÄ födelsedagen @parellikusken!

58b8d8a96adb81efbb24e966429471c2.jpg

Kontraströntgen gjord. Remiss till huvud MRI skrivs. Möjligtvis fÄr jag Äka hem idag men inget löfte. :banana:

Ben ska jag gĂ„ till huslĂ€kare eg VC om som kan remittera mig till rĂ€tt mottagning. Jaja vad Ă€r en mottagning till? Som tur Ă€r har jag redan tid bokad den 9 april. Äta omeprazol och Movicol (?) NĂ€r de uteslutit magsĂ„r. Lite mindre blĂ„slagen och efter Ă€nnu mer grĂ€vande i arm och hĂ€nder varav en trĂ€ffade en nerv för att sĂ€tta en ny infart vill jag verkligen hem. :bump:

Vaknade före tuppen med halsont som sitter i men kĂ€nner mig torr sĂ„ antar jag kan ha dragit bĂ„de en och flera stockar i natt 😂😝. Öm högerarm sen jag vispade en halvliter vispgrĂ€dde för hand igĂ„r och trĂ€ningsvĂ€rk av ridningen som jag gjorde ett försök att bota genom att rida idag med 😄. Blev gofrukost och sĂ„klart Ă€gg och sill :d. Fick lite lagom brĂ„tt för att hinna med stallkompisarna som var klara sĂ„ jag missade jackan sĂ„ vart lite kallt dĂ€r vinden kom Ă„t men vad Ă€r vĂ€l en bal pĂ„ slottet 😅, njutningen var Ă€ndĂ„ pĂ„ topp 😍.

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Kropp & SjÀl Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblÄsa. Tiden Àr om tvÄ veckor, och i brevet var det med papper dÀr det stÄr...
Svar
7
· Visningar
800
Senast: bollen__
·
Tjatter Dags för Ärets trÄd! Vad ska ni Àta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon Àr bortbjudna till vÀnner och har fÄtt i uppdrag att... 14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 901
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt vÀder det var igÄr! Inte lika trevligt idag men uppehÄll Ànnu sÄ jag ska... 71 72 73
Svar
1 458
· Visningar
52 286
  • LĂ„st
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 623

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok