Har precis läst om penisstenar, så imorgonbitti ska jag (dessvärre) ha närkontakt med lite hästsnoppar 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När ska man bli nervös över mysko huvudvärk?
Har som ett band som spänner över hela huvudet och det gör rejält ont främst i pannan
Brukar inte ha sån här huvudvärk
Har precis läst om penisstenar, så imorgonbitti ska jag (dessvärre) ha närkontakt med lite hästsnoppar![]()
När ska man bli nervös över mysko huvudvärk?
Har som ett band som spänner över hela huvudet och det gör rejält ont främst i pannan
Brukar inte ha sån här huvudvärk
Mitt största beskymmer är hur jag ska få ut snopparnaDet låter inte alltför trevligt
/hon som haft ston![]()
-6-6=-12Om du har minus och jag donerar ytterligare -6, blir det verkligen bra då?Vill minnas att minus och minus blir plus men är typ säker på att det är när man multiplicerar
Edit: eller jahaaa är det innegrader du vill ha? Ja i så fall har jag i överflöd! Skickar upp!
Mvh
Enbart iklädd sockor och varm som fan
Lugnande brukar funka hahaMitt största beskymmer är hur jag ska få ut snopparna![]()
Hade min senaste fröken funnits kvar hade hon glatt kunnat hjälpa till med den detaljen.Mitt största beskymmer är hur jag ska få ut snopparna![]()
Hade min senaste fröken funnits kvar hade hon glattkunnat hjälpa till med den detaljen.
Skvättfröken som vände baken till alla gossar
En valack som stod med oss fällde ut snoppen om man klia honom med naglar/grov borste i svansroten, mycket smidigt att rengöra honom.
Tips:
Använd handskar och smörj in händerna om du ska plocka sten, lukten är seg att bli av med och inte såå angenäm om man inte skött det och det gottat till sig ett tag.
Den mappen kan du få ha, bara du ger attans i mina grader.Arkiveras i mappen för saker jag aldrig behövt veta och helst inte velat veta![]()
![]()
Arkiveras i mappen för saker jag aldrig behövt veta och helst inte velat veta![]()
![]()
Den mappen kan du få ha, bara du ger attans i mina grader.
(har en sån mapp jag med, smidigt)
Jag vet, jag erkänner och jag ger inte vika!Alltså, du är så himla ogin med dina grader![]()
Sov gott och vakna piggKänns som att jag inte har sovit på år och dar. Så godnatt!
Fräckt, fräscht och personligt.![]()
tänt mina lampor.
Tack, de tog ett tag att göra.Fräckt, fräscht och personligt.![]()
Se så, shaaaz mot bingen.Nu blir det nog sängen här, borde eg sovit för länge sen....![]()