Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
När ska man bli nervös över mysko huvudvärk?
Har som ett band som spänner över hela huvudet och det gör rejält ont främst i pannan
Brukar inte ha sån här huvudvärk

När den hållit på ett längre tag, inte är uthärdlig eller i kombination med annat samtidigt.
Tycker det låter som stress/spänningshuvudvärk men är du orolig så tveka inte att rådfråga vården.

Jag fick huvudvärk som var som när jag hade spinalhuvudvärk :yuck: och efter nästan 2 dygn ringde jag min läkare för jag kom på att en del mediciner var utbytta ganska nyligen, han konstaterade snabbt att jag skulle komma dit men fick träffa en kollega varnade han för och bad mig ta med lite kläder ifall det skulle sluta på sjukhuset.
Visade sig att jag fått migränanfall de lux, aldrig haft migrän innan alls så jag hade faktiskt inte en tanke på det. men varför inte liksom kan ju vara skoj att ha :yuck:

Om du har minus och jag donerar ytterligare -6, blir det verkligen bra då? :cautious: Vill minnas att minus och minus blir plus men är typ säker på att det är när man multiplicerar :angel::laugh:

Edit: eller jahaaa är det innegrader du vill ha? Ja i så fall har jag i överflöd! Skickar upp!
Mvh
Enbart iklädd sockor och varm som fan
-6-6=-12
-6(-6)=36

Jag tar gärna också några om du har över både för inne och ute :D

Mitt största beskymmer är hur jag ska få ut snopparna :cautious:
Hade min senaste fröken funnits kvar hade hon glatt kunnat hjälpa till med den detaljen.
Skvättfröken som vände baken till alla gossar :rofl:

En valack som stod med oss fällde ut snoppen om man klia honom med naglar/grov borste i svansroten, mycket smidigt att rengöra honom.

Tips:
Använd handskar och smörj in händerna om du ska plocka sten, lukten är seg att bli av med och inte såå angenäm om man inte skött det och det gottat till sig ett tag.

Hade min senaste fröken funnits kvar hade hon glattkunnat hjälpa till med den detaljen.
Skvättfröken som vände baken till alla gossar :rofl:

En valack som stod med oss fällde ut snoppen om man klia honom med naglar/grov borste i svansroten, mycket smidigt att rengöra honom.

Tips:
Använd handskar och smörj in händerna om du ska plocka sten, lukten är seg att bli av med och inte såå angenäm om man inte skött det och det gottat till sig ett tag.

Arkiveras i mappen för saker jag aldrig behövt veta och helst inte velat veta :p :D

23754726_10155357534802762_8913957399429346266_n.jpg

tänt mina lampor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 308
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 420
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 005
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
31 281
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser