Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
ina_schlafen.gif

Varför kan jag inte somna för? Trött så ögonen går i kors och däckade i princip vid matbordet men somna i sängen exakt 3 min senare när jag lagt mig? Hell no... :cry: Det här tar knäcken totalt på mig. JAG ORKAR INTE MER NU!

Någon hade lagt upp en post hos Uttergruppen på fejjan och efterfrågat en Svensk fotograf som hette Johansson och kommit och tagit foton på uttrarna. Men personen hade tappat bort kortet med kontaktdetaljerna.

Den enda jag hittade när jag sökte var Erik Johansson. Personen tyckte dock att dennes Johansson var yngre.

Finns det yngre personer än 85: or??? :confused::confused::confused: Det är ju väldigt ungt i mitt tycke :rofl:

Om någon vet om en urban vildlivsfotograf med efternamnet Johansson får ni säga till :D

Någon hade lagt upp en post hos Uttergruppen på fejjan och efterfrågat en Svensk fotograf som hette Johansson och kommit och tagit foton på uttrarna. Men personen hade tappat bort kortet med kontaktdetaljerna.

Den enda jag hittade när jag sökte var Erik Johansson. Personen tyckte dock att dennes Johansson var yngre.

Finns det yngre personer än 85:or??? :confused::confused::confused: Det är ju väldigt ungt i mitt tycke :rofl:

Om någon vet om en urban vildlivsfotograf med efternamnet Johansson får ni säga till :D
går det inte att söka i gruppen??

Jag somnade och sov i över tio timmar. :o

Dock helt groggy nu när jag vaknade, försöker skriva men det blir bara fel hela tiden (helt andra ord än vad jag försökte skriva eller i fel ordning). Är dock uttorkad igen :banghead: Drack över tre liter med vatten igår och var fortfarande törstig så nu har jag inhandlat en stor flaska med isotonic dricka.

går det inte att söka i gruppen??

Fast fotografen är inte med i gruppen. Han hade sett en youtube film med uttrarna och kom och tog foton av dem. Det var en av volontärerna som efterfrågade honom.

Personen trodde också att Johansson var hans förnam.

Senast ändrad:
Sudoku och slöa ner sig i sängen.
Morgondagen har jag insett redan att den inte kommer gå ihop sig som jag hade tänkt men ska göra ett försök att rädda det som går.
Avslappnande och mysigt att lägga sig med den vetskapen, inte alls :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 308
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 420
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 005
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
31 281
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser