Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Urk.
Jag är så vidrigt trött
Sonen har bråkat nåt enormt hela veckan och börjat tjata om att vi ska flytta tillbaka till hans pappa(skulle inte tro det nej)
Hans pappa vägrar svara när jag ringer, soc tyckte bara att han gav "bra svar" när jag försökte få hjälp av dem och sonen själv skiter fullständigt i vad jag säger3 v kvar på min utbildning, jag fattar inte hur jag ska hinna klart med allt, tenta på fredag och jag känner att ingenting fastnar så den lär skita sig. Jag har klarat alla tentor hitills så vill fasen inte kugga på sista nu. Orkar inte
Du får gärna berätta om det är någon extra skoj utmaning i luckorna
Jag ser flamiongos överallt!Läste i aftonbladet om kiosken som inte frontar tobak och vad ser jag på en av bilderna??
En flamingo, en rosa alldeles j*a flamingo
@athena_arabians vad i hejsan hoppsan tusan attans har du gjort? det dräller av dom i alla olika former snart ju
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/ngRPVB/har-ar-kiosken-som-vagrar-visa-upp-tobak
Tror till och med min lillungen blivit smittad av flamingoflunsan. Hon har letat fram en liten mjukis-flamingo som jag inte sett henne leka med på åratal.Läste i aftonbladet om kiosken som inte frontar tobak och vad ser jag på en av bilderna??
En flamingo, en rosa alldeles j*a flamingo
@athena_arabians vad i hejsan hoppsan tusan attans har du gjort? det dräller av dom i alla olika former snart ju
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/ngRPVB/har-ar-kiosken-som-vagrar-visa-upp-tobak
Det är hästar, papilloner och nu flamingos som är de nya kantarellerna
Det är galet, dom fullkomligen invaderar oss
Det där lät inte bra. Är ni fler i stallet som kan gå ihop tills dess så att hästarna får det de behöver?12,5 timmar jobb senare ligger jag i sängen.. fick bli ett hastigt stallbesök tidigare än tänk för tydligen hängde slyngelhästen över staketet.. och betade utanför..
Mycket märkligt när det inte fanns el i tråden och de inte hade fått sin lunch och klockan var tre
Nedräkning till övertagandet 1 dec. Mindre oro att sköta det själv och antagligen mindre jobb i längden![]()
Uppehåll här nuNu önskar tom jag snödet är fasen bättre än detta ösregnet
![]()
Haha är det så illaDet är galet, dom fullkomligen invaderar oss
Hoppas jag kan sansa mig om jag ser en i en butik oförberett och inte får samma reaktion som hemma (vrål, nej flamingo oj, buke!)
Seriöst så hojtar jag varenda gång och drar efter andan samtidigt som jag kvider av skratt eller är det rädsla för smitta?
Jag vet inte riktigt ärligt talat men reagerar gör jag och inte tyst.
Kan ju sluta med fin tröja som har knyt på ryggen och vita långa korridorer som semesterställe under jul/nyår detta.
Nog för risken kanske alltid finns men känns läskigt nära nu.![]()
Vart ligger det?Storm på Kalkatraz![]()
Storm på Kalkatraz![]()
Gåjtland eller Kalstenshawaii.Vart ligger det?
Aha! Efter lite googling visade det sig att hela Gotland kallas så. Aldrig hört innan![]()
Jag har två! De står uppe på loftet (oisoleratJag vill åka och lägga mig i en solstol!