Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och funderar på att köpa en ny micro. Jag saknar verkligen att ha en, men min nuvarande gör att säkringen går varje gång jag sätter på den. Iofs är den nästan tio år gammal och var inte direkt den bästa på marknaden när jag köpte den, men det har aldrig varit några problem innan. Nu är frågan om även en ny micro gör att strömmen går vilket skulle vara helt värdelöst. :idea: :cautious:

Jäklar vad det blåser ute :crazy: det drar till och med genom ventilen ovanför fönstret. Såpass att jag känner kalluften på mig i sängen :crazy:

Sitter och funderar på att köpa en ny micro. Jag saknar verkligen att ha en, men min nuvarande gör att säkringen går varje gång jag sätter på den. Iofs är den nästan tio år gammal och var inte direkt den bästa på marknaden när jag köpte den, men det har aldrig varit några problem innan. Nu är frågan om även en ny micro gör att strömmen går vilket skulle vara helt värdelöst. :idea: :cautious:

Ta dit elektriker eller ha micron i hallen :idea:

vräker ner här. 5,5 grader varmt. Helt tokigt väder. Blåser till så det visslar i huset ibland.
För omväxlings skull har vi samma väder även om jag bara har +4, emellanåt känns det som om huset skulle välta :nailbiting:
Jag har inte ens vågat gå ut o titta om magasintaket sitter kvar men har inte hört något oväsen än.O_o

Ta dit elektriker eller ha micron i hallen :idea:

HR och jag har försökt plugga in den i olika uttag runt om i lägenheten. Vet att fd HG använde micro i köket så funderar på om det kan vara den jag har nu som det är fel på. Antar att jag kan köpa en ny, om säkringen går igen så vet jag att det är elen och jag kan lämna tillbaka den. Iofs är det nog dags att köpa en ny. :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 316
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 424
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 008
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 57 58 59
Svar
1 168
· Visningar
40 325

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur