Tack! Erbjuder du värme också? Gärna sådär 30 grader!Jag har två! De står uppe på loftet (oisolerat) bara att lägga sig där
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Erbjuder du värme också? Gärna sådär 30 grader!Jag har två! De står uppe på loftet (oisolerat) bara att lägga sig där
![]()
![]()
Dessvärre är jag snålare på den frontenTack! Erbjuder du värme också? Gärna sådär 30 grader!
Hur stort var glasetEtt glas rött vin och jag blev yr
Ett litet glas 125mlHur stort var glaset?!
Kanske nått fel på vinet då? Blir du alltid yr när du dricker vin kanske det är något i det du inte tål?Ett litet glas 125ml
Sitter och funderar på att köpa en ny micro. Jag saknar verkligen att ha en, men min nuvarande gör att säkringen går varje gång jag sätter på den. Iofs är den nästan tio år gammal och var inte direkt den bästa på marknaden när jag köpte den, men det har aldrig varit några problem innan. Nu är frågan om även en ny micro gör att strömmen går vilket skulle vara helt värdelöst.![]()
![]()
Nej jag brukar kunna dricka en flaska utan att bli yrKanske nått fel på vinet då? Blir du alltid yr när du dricker vin kanske det är något i det du inte tål?
Märkligt. Jag kan bli yr om jag slarvar med att dricka på sommaren. Kanske har du druckit för lite *spånar*Nej jag brukar kunna dricka en flaska utan att bli yr
snällkalender??Jag är glad just nu =). Jag vann en Snällkalender i SJs tävling. Perfekt då jag annars hade tänkt köpa mig en i helgen =)
//r
vem vet. kan vara mina nya medeciner,Märkligt. Jag kan bli yr om jag slarvar med att dricka på sommaren. Kanske har du druckit för lite *spånar*
vem vet. kan vara mina nya medeciner,
vräker ner här. 5,5 grader varmt. Helt tokigt väder. Blåser till så det visslar i huset ibland.Nu önskar tom jag snödet är fasen bättre än detta ösregnet
![]()
Det här går inte längre. Sjunker djupare ner i brunnen för varje dag. Förstår inte. Skulle ju må bättre efter semestern.
Får prova öka mina antidepressiva.
BuventolBeroende på sorts medicin är ju inte det så konstigt!![]()
För omväxlings skull har vi samma väder även om jag bara har +4, emellanåt känns det som om huset skulle vältavräker ner här. 5,5 grader varmt. Helt tokigt väder. Blåser till så det visslar i huset ibland.
Ta dit elektriker eller ha micron i hallen![]()
Från fassBuventol
Desloratadin
allegisaker så det borde inte vara så.