Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag måste göra middag. Eller något att äta. har köttbullar, ett egg och pasta. och Vin, vin är väl en kostcirkel? #studentliv. Vill inte dricka vin själv :cautious: käns fel bara.
Ha ha - skulle jag bara dricka vin i sällskap skulle jag aldrig dricka vin.

Ta ett glas du :up:
Men vi har väl kommit fram till att man aldrig är ensam på buke?:D

Väntat hela dagen på att Ortopeden i Eskilstuna ska ringa. Det var bara 2 månader sedan jag var där (26/9). Undrar om jag får min titthålsoperation i år?:confused:

Urk.
Jag är så vidrigt trött :(
Sonen har bråkat nåt enormt hela veckan och börjat tjata om att vi ska flytta tillbaka till hans pappa :confused: (skulle inte tro det nej)
Hans pappa vägrar svara när jag ringer, soc tyckte bara att han gav "bra svar" när jag försökte få hjälp av dem och sonen själv skiter fullständigt i vad jag säger :( 3 v kvar på min utbildning, jag fattar inte hur jag ska hinna klart med allt, tenta på fredag och jag känner att ingenting fastnar så den lär skita sig. Jag har klarat alla tentor hitills så vill fasen inte kugga på sista nu. Orkar inte

Urk.
Sonen har bråkat nåt enormt hela veckan och börjat tjata om att vi ska flytta tillbaka till hans pappa :confused: (skulle inte tro det nej)
Hans pappa vägrar svara när jag ringer, soc tyckte bara att han gav "bra svar" när jag försökte få hjälp av dem och sonen själv skiter fullständigt i vad jag säger :( 3 v kvar på min utbildning, jag fattar inte hur jag ska hinna klart med allt, tenta på fredag och jag känner att ingenting fastnar så den lär skita sig. Jag har klarat alla tentor hitills så vill fasen inte kugga på sista nu. Orkar inte

:heart

Urk.
Usch vad jobbigt, hoppas du får tillbaka lite ork på något enkelt sätt.
Kanske genom att skämma bort dig själv med ett bad, bok, sova tidigt eller vad du kan tänkas gilla, hinna och tanka lite ork med?
:heart

Är det inte en klass 2 varning i ditt område?
Nä ett vanligt snöfall . Har kommit 2 dm och det fortsätter . På vintern brukar det komma ner något vitt skit och det får man räkna med så det är bara att tuta och köra. Var till återvinningen och det är en riktigt brant backe som det var is under snön så jag höll inte på att komma upp med släpvagn och 2 dm snö . Var dit med två kärror så det var spännande

Undrar om jag ska känna mig hedrad nu?
Fått positiv respons öppet av ordföranden i en förening jag är med i, jag har nämligen betalat nästa års medlemsavgift och passade på att påminna övriga medlemmar. :rofl:
Lika bra att göra när det dök upp i tanken. :o

Ja jag är ironisk men en del är ju så där fascinerade av titlar ni vet.

Nu väntar jag bara på en till extra betalning som ska in för nästa år på annat ställe men har inte fått fakturan än, så det ligger som påminnelse i mobilen ( 2 gånger inlagt, litar inte på mitt minne alla gånger :p)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 309
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 423
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 006
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 56 57 58
Svar
1 150
· Visningar
39 664
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser