Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Danska är ett helt omöjligt språk att förstå, så kommunikationen med en dansk får ske på engelska. Det är lättare med norskan.
Nynorska är ganska knepigt. Men annars betydligt lättare än danska.Tvärtom för mig, norska kan minsann vara bra knepigt!
Hon mår bra! Idag ska hon på undersökning för njurarna igen, så vi håller tummarna för att dom inte hittar något allvarligt där. Hennes njurvärden ligger för högt, men vi hoppas på en lättåtgärdad anledning.
Just nu ligger hon och sover på sambon (han sover också...)
Spela cross stitch worldSitter i kuvösrummet och tittar på en sovande sambo som är nedbäddad under filt med en lika sovande dotter någonstans där under. Och så hör man ett extremt sövande luftflödesljud. Det är nästan omöjligt att hålla sig vaken själv, speciellt när det känns som att jag kollat igenom hela internet redan (och bara har tillgång till mobilen). Nån som har bra tips på sysselsättning?
Nynorska är ganska knepigt. Men annars betydligt lättare än danska.
Sitter i kuvösrummet och tittar på en sovande sambo som är nedbäddad under filt med en lika sovande dotter någonstans där under. Och så hör man ett extremt sövande luftflödesljud. Det är nästan omöjligt att hålla sig vaken själv, speciellt när det känns som att jag kollat igenom hela internet redan (och bara har tillgång till mobilen). Nån som har bra tips på sysselsättning?
Vad ni skriver mycket och snabbtjag hann inte med i andra tråden. Gav upp att läsa igenom 40+ sidor.
Någon skrev om sudoku. Det pysslade jag mycket med för några år sen. Gav mig på två sudokun med nr 1 till 52. Det tog ett tag att lösa och jag vet inte om det blev helt rätt men jag låtsas att det blev rätt.![]()
Samma här, är på bana 1245Jag är helt fast i Gardenscapes, spelar det på nätterna ibland när lilleman väcker mig och inte vill somna om![]()
Danska är ett helt omöjligt språk att förstå, så kommunikationen med en dansk får ske på engelska. Det är lättare med norskan.
Vi hade dansk it-support på jobbet fram tills för nåt år sen... kul att tyda sitt nya lösenordDanska är ett helt omöjligt språk att förstå, så kommunikationen med en dansk får ske på engelska. Det är lättare med norskan.
@GoLightly jag älskar nonogram. Har du sett Griddler (plus?)? Så amazing!
Nu vill jag inte alls jobba utan hem och griddla ju.Ja, stort fan av griddlers!
Vi hade dansk it-support på jobbet fram tills för nåt år sen... kul att tyda sitt nya lösenordfick oftast bokstaveras. Det fanns dessutom lite prestige i det, dom ville gärna göra sig förstådda på danska och blev skitsura om man ville prata engelska. En kollega blev till och med klickad för det skar sig så
![]()