Nu vill jag inte alls jobba utan hem och griddla ju.Dålig timing bumpo, dålig timing.
Du får ta lite griddlers-pauser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu vill jag inte alls jobba utan hem och griddla ju.Dålig timing bumpo, dålig timing.
Jag har gett upp hayday men fiskarna är kvarHar också gett upp fiskarna![]()
Har för liten skärm för griddlers på mobilen och plattan är av förklarliga skäl hemma.Du får ta lite griddlers-pauser![]()
![]()
Jag har gett upp hayday men fiskarna är kvarär nog på level 1189 eller nått
annars är det cross stitch world som gäller
jag vill spela gardens Inc 4, men jag är lite vrång över att det inte finns till datorn också
![]()
Jag har blivit tilltalad på engelska när jag var i Stockholm![]()
När jag jobbade på Statoil började jag prata engelska med en kund. Jag kunde inte för mitt liv lista ut vad människan pratade för språk, det visade sig vara skånska.
Ta med bordet hit så slipar vi detÖnskar mig en ny soffa, gärna en med divan. Önskar mig även nytt köksbord med stolar.. insåg att jag aldrig kommer orka pilla bort den där plastfärgen på bordet och måla om..
Det kan nog vara en idé att gå till VC med det där. Det är liksom inte hållbart i längden att ha det så där.Blir frustrerad över att vakna runt 06-08 om dagarna. Är allt annat än utvilad (somnar runt 04). Går runt och är konstant trött och utsliten.
Hon mår bra! Idag ska hon på undersökning för njurarna igen, så vi håller tummarna för att dom inte hittar något allvarligt där. Hennes njurvärden ligger för högt, men vi hoppas på en lättåtgärdad anledning.
Just nu ligger hon och sover på sambon (han sover också...)
Sticka något gulligt till Buketten.Sitter i kuvösrummet och tittar på en sovande sambo som är nedbäddad under filt med en lika sovande dotter någonstans där under. Och så hör man ett extremt sövande luftflödesljud. Det är nästan omöjligt att hålla sig vaken själv, speciellt när det känns som att jag kollat igenom hela internet redan (och bara har tillgång till mobilen). Nån som har bra tips på sysselsättning?
Det kan nog vara en idé att gå till VC med det där. Det är liksom inte hållbart i längden att ha det så där.
Jag kan inte stickaSticka något gulligt till Buketten.
Äsch då,jag tänkte att du som är så pysslig kunde det, du kanske kan göra en sådan där bebisbok men blinga den ordentligtJag kan inte sticka![]()
Äsch då,jag tänkte att du som är så pysslig kunde det, du kanske kan göra en sådan där bebisbok men blinga den ordentligt![]()