Rullstol??Problemet är att jag kan gå ungefär tio meter, sen gör det för ont
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rullstol??Problemet är att jag kan gå ungefär tio meter, sen gör det för ont
hoppas allt löser sig för er.Kan köpa i höst, som vi kom överens om från början.
Vi är inte uppsagda och jag tänker inte påminna om den detaljen.
Min sambos advokat ska hjälpa till att förhala så mycket det går medan vi försöker skrapa fram pengar, i första hand till att köpa ut hennes del.
Åhhhh,vilken snygg ved"korg"Borde verkligen gå ut till hästarna men just nu är det lite mysigt att vara inne.
![]()
Hon kan inte säga upp innan det är klart att hon får sälja. Om hon har hjälp av jurist så kommer inte det att glömmas bort utan ske när det blir möjligt. I dagsläget så är det nog inte möjligt.Jo jag vet att de (hon) kan sälja ändå men vi har rätt till uppsägningstid.
Ska ni få en liten miniminiSitter och spanar på vinterjackor men vill inte lägga ut någon större summa då jag förhoppningsvis inte kommer kunna ha den så länge. Men den jag har nu funkar inte länge till.. Vänta ut och se om det kommer något på rean..
Dricker min vaniljlatte å ska få liv i mini så hon kommer till förskolan idag. Den där migränen sitter bakom pannan idag och lurar. Hoppas det förblir i oförändrat läge eller bättre men chanserna är så höga![]()
Får hämta i entrén och låna på vägen till bilen. Så gjorde vi nu, så vi befinner oss på McDonalds parkering och äter lunch.Rullstol??
Ska ni få en liten minimini?
Mitt största problem är att jag arbetar mycket via Facebook och det är svårt att ignorera på samma sätt som jag gjort med mailen där jag har ett automatiskt svar som går ut nu samt att jag har jobbtelefonen avstängd. Har nu författat ett standardsvar som de som kontaktar mig om arbetsrelaterade saker på messenger får.Fördel med att inte kunna ta med sig telefonen hem![]()
Jag menade att de inte ska ge dig mer uppgifter/du ska inte jobba mer än just 25% (det kändes lite på dina tidigare inlägg att din chef kanske haft lite svårt att utföra allt hen krävt). Det är ju liksom inte så att du ska göra samma arbetsuppgifter/lika mycket fast på bara 25% av tiden.Jag jobbar förvisso 25% men på den tiden hinner jag inte hur mycket som helst. Och utöver mina 2 timmar om dagen tänker jag inte jobba (även om det blev lite extra idag plus att jag är tillgänglig på telefon om någon på jobbet har frågor.)
Nästa vecka är det meningen att jag ska upp i halvtid. Om det kommer att gå visar sig. Både jag och läkaren är lite tveksamma.
Åhhhh,vilken snygg ved"korg"![]()