Vad gör vi? Del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo det kan vara bra! Men egentligen ska det inte behövas. Speciellt mot en överordnad såsom en chef kan det vara svårt. Därför är det bra med rak och tydlig kommunikation.
@Magiana är sjukskriven av en anledning och ska inte jobba mer än 25 %. Som chef är det jätteviktigt att ta hänsyn till detta

Alltså, det där var menat som svar på din post om stöld av anteckningar :rofl: Men min dator tycker ju inte om Buke (:arghh:) så det tar flera försök att lyckas svara så jag måste ha tryckt på fel post sista gången!

Fast jag håller med om chefen också! :D

Varför kan inte din vikarie göra den?

Visst har du en bra chef? Isåfall ta upp det så att det blir tydligt vad du ska och inte ska göra under dessa timmar du arbetar. Poängen med sjukskrivning är att du ska bli frisk och inte att få mesta möjliga gjort på kortast tid :)

Jo det kan vara bra! Men egentligen ska det inte behövas. Speciellt mot en överordnad såsom en chef kan det vara svårt. Därför är det bra med rak och tydlig kommunikation.
@Magiana är sjukskriven av en anledning och ska inte jobba mer än 25 %. Som chef är det jätteviktigt att ta hänsyn till detta
Jag har pratat med min chef nu. Jag slipper den svåra arbetsuppgiften och allt som inte rör det jag ska göra, skickar jag vidare till vikarien.

Jag behöver inte bli arg på min chef. Det räcker med att tala om hur saker och ting förhåller sig. Jag har inga problem att ta upp obekväma saker med min chef.

Det är verkligen inte okej att fota av någon annans anteckningar utan att fråga om lov. Jag byter anteckningar med några, mest för att vi har en föreläsare som föreläser i 190 knyck och man hinner inte skriva allt, men om vi är flera så brukar vi få ihop det. Hon skriver sen sina tentor utifrån föreläsningarna, nästan enbart så det är livsnödvändigt att gå på föreläsningarna. Jag missade en i förra delkursen men fick anteckningar av två andra som var där så jag klarade det hyfsat men en fråga på tentan var jag helt körd på, trots att jag hade läst all kurslitteratur.
Nej ibland klottrar man saker som andra inte bör se.
Man låter penan styras utan filter.
23736007_10155358658217762_6877841915194217148_o.jpg

Det är min bok och mina tankar i dom och allt är inte för alla.

Försökt räkna lite men kör typ fast direkt :down:. Finns det nåt jag hatar här i världen så är det faktiskt matematik...

Tog en paus och har gått en promenad med labben. 50 min, största delen off road så nu är han nöjd :).

Lunch! Har varit ute en sväng och ska nu ta mig ett fröknäcke med getost :d
Ska tydligen ha träning efter lunch så jag behöver lite i magen :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 309
Senast: corzette
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 423
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
3 006
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 56 57 58
Svar
1 149
· Visningar
39 641
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser