Vad gör vi? Del XCV

Aaah! Jag får psykbryt på mig själv! Sitter och designar tryck till makens brorsbarn. Jag tänkte skriva deras namn och göra nån kul figur till. Gissa vad jag sitter och gör?
Jo, en bil till pojken och blommor till flickan :banghead: Hur kreativt är det? Nog för att de håller rätt hårt på könsrollerna i den familjen men jag behöver ju inte förstärka det ännu mer..

Behöver tips på vad jag kan göra på tösens tröja istället för blommor! Fyrverkerier i glitter? Det borde väl bli fint?

Kan de inte få bil och blommor, båda två?

Kan de inte få bil och blommor, båda två?

Det får inte plats.. Eller ja, men då blir det så vansinnigt pilligt. Tror dessutom att pojken(s far :meh:) inte skulle uppskatta det.
Jag funderar på att göra allt i glitter. Barn gillar väl glitter? De är 4 och 6 år (tror jag :o). Flickan äldst.

Kanske ska göra nåt helt neutralt till båda, stjärnor? Kan göra massor med glittriga stjärnor!

Det får inte plats.. Eller ja, men då blir det så vansinnigt pilligt. Tror dessutom att pojken(s far :meh:) inte skulle uppskatta det.
Jag funderar på att göra allt i glitter. Barn gillar väl glitter? De är 4 och 6 år (tror jag :o). Flickan äldst.

Kanske ska göra nåt helt neutralt till båda, stjärnor? Kan göra massor med glittriga stjärnor!

Stjärnor är fint!

Eller en glittrig julgran?

Kommer direkt :laugh:
Ja, det verkar som att E45 norrgående var helt avstängd imorses och snökaos med följd av inställd lokaltrafik påminner mig om Västtrafik..

Du får gärna börja plocka direkt framför vår trapp :angel: :D

Jo, det var lite kaos kring Brunflo på förmiddagen... tydligen en tradare som fått problem :meh: och igår var det någon bil som dragit in i några rödljus inne i stan så de var trasiga.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 019
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 540
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
663
· Visningar
19 971
Senast: Lyan
·
Tjatter Nu söker jag en bok på det mest kryptiska sättet nånsin eftersom jag bara kommer ihåg en enda grej från den, men det kan ju va så att...
Svar
2
· Visningar
512

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka