Jag har samma dygnsrytm![]()

Jag tror dock den dygnsrytmen förstörts lite nu, sÄ nu Àr jag nog tillbaka pÄ att bli trött/somna runt 05 och vanka nÀr klockan ringer, eller efter mer Àn halva dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har samma dygnsrytm![]()
Finns det nÄgon vikariepool för pedagogisk personal i kommunen/kommunerna dÀr du bor? HÀr hos oss Àr det hyfsat enkelt att hitta vikarier till förskolan och fritids, men om man behöver en lÀrarvikarie sÄ Àr det nÀstan hopplöst. Om det finns en vikariepool kan du kanske anmÀla dig till den? EfterfrÄgan pÄ erfarna personer som vill jobba i skolan kanske Àr samma hos dig som hÀr, och dÄ borde du kunna fÄ jobba en hel del, tÀnker jagHoppsan.
Dag tvÄ av mitt tvÄdagars vikariat.
FÄr frÄgan om jag kan ta klassen som rÄkade ut för "incidenten" igÄr, nu i eftermiddagen
Money Money....![]()
Fick ocksÄ fakturor pÄ sÄdana löjligt smÄ belopp - typ 6 kr och liknande - nÀr jag bestÀllde kopior frÄn riksarkivet. Tack och lov gick det Àven att swisha betalningen - det förenklade.....Fick precis en faktura pÄ 1 krona![]()
Via posten? DÄ gÄr de back. Vilket slöseri med tid och papperFick precis en faktura pÄ 1 krona![]()
Sms. Vill man ha pÄ papper tillkommer fakturering avgiftVia posten? DÄ gÄr de back. Vilket slöseri med tid och papper![]()
Detta Àr för parkeringFick ocksÄ fakturor pÄ sÄdana löjligt smÄ belopp - typ 6 kr och liknande - nÀr jag bestÀllde kopior frÄn riksarkivet. Tack och lov gick det Àven att swisha betalningen - det förenklade.....![]()
KÀnner igen det. Jag fick en rÀkning sÀnd till Tyskland pÄ 5 kr. VÀgtull. MÄste ju kosta mer att skicka brevet Àn 5 kr sÄ en ren föröustaffÀr.Fick precis en faktura pÄ 1 krona![]()