Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hämtade ved.
Snart dags igen.
Ska bli skönt att få tillbaka kroppen om ett par veckor även om det dröjer innan den är någorlunda stark igen.

Har ätit riktig lunch idag, känner mig duktig :D

Grå,grå,grå,grå japp så ser det ut ute här.
Jag sitter o väntar på att köra o bes bilen,har varit ute och kopplat ur extra extraljusen så jag slipper den 2an.
Sen ett varv till Jysk och se om dom har lösa hållare till mina lamellgardiner då hållarna försvann i flytten.

Grå dag. Det är riktigt mörkt faktiskt, trots att klockan inte ens är 12. Dimmigt och regnigt.
Skillnad mot gårdagen när det var +8 och strålande sol.

Jobbar hemifrån idag och ska snart åka till stallet.

Vaknade till strömavbrott utan att hitta felet och spöregn.
HV är på väg hem för att fixa elen.
Funderar på om jag orkar åka in till McD för lite mat?

Dom har förkunnat att dom trivs så bra att dom nog stannar till påsk eller sommaren :banghead: :meh:
Byggde de inte eget stall? Eller har jag missuppfattat?
Vi fick in en sån hos oss med, skulle bara stå en månad. Sen lät det plötsligt annorlunda och det var en riktig gökunge.. nu var deras häst en dold kvarka smittbärare så de fick flytta till isoleringsstall och vi blev av med dem annars hade stallägaren gått bli otrevlig för att bli av med dem.
Sanslösa människor det finns. De hade ingen hejd på hur mycket alla skulle serva just dem heller..

Gjort första delen på min korta att göra-lista idag, dvs klippt labbens klor. Hämta sambon (och handla med denne) är svårt att göra innan han är här :p.
Funderar på om jag ska baka lite, frågan är bara vad. Bröd? Fikabröd/bärpaj (har fullt med bär i frysen sen förra sommaren)? Bägge delarna?

Magen är fortfarande dålig men imorgon ska jag jobba i alla fall.
Sen är det helg och sportlov.
Ska jobba under sportlovet med så.

Byggde de inte eget stall? Eller har jag missuppfattat?
Vi fick in en sån hos oss med, skulle bara stå en månad. Sen lät det plötsligt annorlunda och det var en riktig gökunge.. nu var deras häst en dold kvarka smittbärare så de fick flytta till isoleringsstall och vi blev av med dem annars hade stallägaren gått bli otrevlig för att bli av med dem.
Sanslösa människor det finns. De hade ingen hejd på hur mycket alla skulle serva just dem heller..
Dom här skulle med bara stanna en månad och varit ute efter jul... :meh: stallbygget verkar ha avstannat hos dom helt plötsligt dessutom :cautious:
Dom trivs ju så bra :banghead: sen snackas det skit och jag blev omedvetet uthängd på Facebook häromdagen för något jag inte ens gjort :meh: jag fick reda på det av en annan eftersom jag inte är vän med dom på face. :wtf:

Måtte jag hamna i klimakteriet snart
Min mens är 10 dgr för tidig denna månad.

Hoppar som den vill.... det jäkligt med att den kommer för tidigt är att jag alltid får hemsk mensvärk och blöder gräsligt mycket :rage:

Väntar på att min snubbe ska ringa så jag får hämta honom på sjukhuset.

Hans operation hade gått bra sa han. Men det var innan han fått prata med läkaren och han var lullig på morfin :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 71 72 73
Svar
1 442
· Visningar
51 791
Senast: Liten
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 621
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka