HärligtI mitt fall var läkaren inget problem utan det var den j-la kuratorn
![]()
Alltid är det något
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HärligtI mitt fall var läkaren inget problem utan det var den j-la kuratorn
![]()
Va?Okej.. Lönekontoret ringde precis. De förstod inte mitt mail om att jag haft en neslig sjukdag i jan.
Vid googling så blev översättningen inte alls vad vi syftade på här i Skara![]()
När är det tänkt att V ska komma ut?Hämtade ved.
Snart dags igen.
Ska bli skönt att få tillbaka kroppen om ett par veckor även om det dröjer innan den är någorlunda stark igen.
Har ätit riktig lunch idag, känner mig duktig![]()
När är det tänkt att V ska komma ut?
Dom har förkunnat att dom trivs så bra att dom nog stannar till påsk eller sommarenMåtte de flytta snart...
Byggde de inte eget stall? Eller har jag missuppfattat?Dom har förkunnat att dom trivs så bra att dom nog stannar till påsk eller sommaren![]()
![]()
Dom här skulle med bara stanna en månad och varit ute efter jul...Byggde de inte eget stall? Eller har jag missuppfattat?
Vi fick in en sån hos oss med, skulle bara stå en månad. Sen lät det plötsligt annorlunda och det var en riktig gökunge.. nu var deras häst en dold kvarka smittbärare så de fick flytta till isoleringsstall och vi blev av med dem annars hade stallägaren gått bli otrevlig för att bli av med dem.
Sanslösa människor det finns. De hade ingen hejd på hur mycket alla skulle serva just dem heller..
Men vad är det som har hänt?Hoppas jag har cancer eller något, bara inte det![]()
![]()