Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma lika för migHämtade ut medicin så nu är jag 1800 kr fattigareDet går snabbt att komma upp i högkostnadsbeloppet för mig
![]()
Tur det finns ett högkostnadsbelopp men det är trist om man kommer upp i det allt för fort och måste lägga ut stora summor direkt .Men man måste ju ha dom där pillren så det är bara att bita ihop!.Hämtade ut medicin så nu är jag 1800 kr fattigareDet går snabbt att komma upp i högkostnadsbeloppet för mig
![]()
Tur det finns ett högkostnadsbelopp men det är trist om man kommer upp i det allt för fort och måste lägga ut stora summor direkt .Men man måste ju ha dom där pillren så det är bara att bita ihop!.
Fytusan .Hatar sprutor !I mitt fall är det sprutor![]()
Samma lika för mig![]()
Fytusan .Hatar sprutor !
Min medicin ligger ju på 1200:-/månad. Jag brukar plocka ut 3 månader i taget, då blir det bara en stor kostnad en gång.Det känns surt när pengarna ska ut, ja. Fast givetvis är jag glad över att det finns ett högkostnadsskydd![]()
Min medicin ligger ju på 1200:-/månad. Jag brukar plocka ut 3 månader i taget, då blir det bara en stor kostnad en gång.
Do it! Jag gillar att ha mina på när jag springer/promenerar.Funderar på om jag ska köpa BoT-knäskydd på GHS nästa vecka![]()
Do it! Jag gillar att ha mina på när jag springer/promenerar.
Till dig själv? I så fall: gör!! Jag har sånna, dom är fantastiska.Funderar på om jag ska köpa BoT-knäskydd på GHS nästa vecka![]()
Till dig själv? I så fall: gör!! Jag har sånna, dom är fantastiska.
Vilken dag ska du dit?