Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Till mina värdelösa knän som jag anser ska klara av löpning och innebandy :p
Jag åker upp på fredagen och går på show och mässa lördag och söndag :)
Jag har svårt att använda mina vid aktivitet (det är skenor i dom), men före och efter aktivitet är dom guld värda. Likaså vid enklare promenader ute.
Vad synd, jag ska in på mässan på fredag och flyttar på lördagen, hade varit kul att säga hej :)

Jag har svårt att använda mina vid aktivitet (det är skenor i dom), men före och efter aktivitet är dom guld värda. Likaså vid enklare promenader ute.
Vad synd, jag ska in på mässan på fredag och flyttar på lördagen, hade varit kul att säga hej :)

Hmm, det är just vid löpning och innebandy jag vill använda dem. Eller vill och vill, behöver :mad:
Aha, jag kommer till Göteborg vid 17-tiden och jag ska sen ut och käka middag med mitt resesällskap. Kanske kan vi ses något efteråt?

Hmm, det är just vid löpning och innebandy jag vill använda dem. Eller vill och vill, behöver :mad:
Aha, jag kommer till Göteborg vid 17-tiden och jag ska sen ut och käka middag med mitt resesällskap. Kanske kan vi ses något efteråt?
Det kan eventuellt gå att ordna. Ska iväg och käka med pojkvännen på kvällen, men vet ännu inte när han anländer. Skickar pm :)

Ligger i soffan och har jätteont i halva ansiktet. Vågar inte ta mer morfin :(
Effektiv bantningskur, vill inte äta alls och har petat i mig fyra köttbullar och en gaffel med pasta på hela dagen.

OMG har ätit en så jävla god middag! Inspirerad av Jamaica gjorde jag jerk kyckling och till det rostad sötpotatis, paprika och sugar snaps med halvvsalt. Massa timjan på det och ett glas rödvin (ok inte så jamaicanskt men VAD SLÅR ETT BRA RÖDVIN LIKSOM ;) )

Effektiv bantningskur, vill inte äta alls och har petat i mig fyra köttbullar och en gaffel med pasta på hela dagen.

Men stackare! :( Vad har hänt? Har bara slarvläst lite i tråden på sista tiden så ber om ursäkt för om jag missat info.
KRYA hursom!

Det känns för övrigt som att jag träffat halva buke ibland, och har/haft en nära relation (vänskapsvarianten) till ett helt gäng :D
Bara i den här tråden har jag en nära vän i @Ninnurur (det har nog märkts på hennes taggningar ;) ), umgåtts en hel del med @hallonsaft , gått i samma klass som @astronaut, vaktat hus åt @åke och varit inneboende en sväng hos @GotAsecret . @ainasoja lär jag väl se mer av efter flytten (hoppas jag!)

Vad vore man utan buke egentligen? :heart

Vågar man titta in i den här tråden nu? Jag mådde inte alls bra av att se bilden som @Bison la in igår. Jag har ju blodfobi vilket inte är någon direkt hemlighet.

Nu sitter jag i Åkersberga och väntar på att min inneboende ska dyka upp med en släpvagn. Han skulle hämtat vagnen för en timme sedan så jag undrar varför han inte har dykt upp. Vi skulle lasta hans grejer idag som är inlåsta i ett förråd och i morgon skulle han köra dem till småland där han köpt hus. Tydligen krånglar hans telefon igen så jag kan inte nå honom och han har inte hört av sig heller. Borde jag bli arg eller orolig?

Kan du få i dig något flytande, t.ex. nyponsoppa? Det brukar ju vara lite enklare att tackla smärta om man håller övriga bägare fulla (näring, sömn etc).
Tar du enbart morfin eller något annat smärtlindrande också? Minns inte hur man får kombinera, men det borde du kunna ringa 1177 och fråga. Sådär ska du ju inte behöva ha det :(

Nu örnjag hemma och mätt i soffan. Kvällens förstahandsplaner blev inställda tyvärr, och back-uppenbart orkade jag inte. Så har dammsugit lägenheten och fixat mat och nu landat för kvällen!

Imorgon börjar mina första funktionärspass på GHS :bump: :banana:

Usch din stackare :( Har inget vettigt att tillägga, men jag hoppas verkligen det blir bra snabbt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 55 56 57
Svar
1 121
· Visningar
41 257
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 181
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Bärväska för liten hund
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka