Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
22 minuter kvar, nej 21 minuter nu det tar sigEn timme, tom 18:00, en låååååååååång timme. Varför sa jag att jag skulle jobba imorgon också. Kommer vara lika stendött och fem timmar såhär gör mig galen. Tack och lov för Buke och lite andra siter. Jag sitter helt ensam och måste vara på plats konstant.
22 minuter kvar, nej 21 minuter nu det tar sig![]()
Nu vart jag ju nästan sugen på det ikväll men får bli mug cake bara då, en hel form verkar lite väl men jag skulle nog kunna hantera den medJobbat hela dagen och efter att ha mofflat kebabrulle till middag segade jag ihop i soffan med sambon. Men nu har jag tagit mig upp och ska testa hallon- och lakritskladdkaka såhär en lördagskväll
![]()
Sitter och läser dåliga och bra skämt på nätet...
Vad heter Björn Borgs bror?
Svar: GöteBorg
Höjdhopparen Stefan Holms syster?
Svar: KatrineHolm
Vad blir Stefan Holm när han dör?
Svar: ÄngelHolm
Haha...Måste bara säga att min yngsta mosters man är nära vän med Stefan Holm![]()
Jooooo! Klart han gör!OMG när Marc Jacobs (official) gillar ens blogginlägg på insta.
Alltid lite smått starstruck när det händer (även om jag fattar att Marc själv inte sitter hemma i soffan och typ gillar)![]()
Jooooo! Klart han gör!
Kl
Ligger mörbultad i sängen under elfilten. Fick Kiro-behandling idag. Efter min ryggpaj satt en låsning hååårt. Kiro bröt typ handen.
Har myst i stallet, tränat bästa hästen och fått blommor också. Bra dag!
Haha ser framför mig att Marc ligger hemma och chillar lite i kallingar och ba trycker like på min bild![]()
![]()