Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
En timme, tom 18:00, en låååååååååång timme. Varför sa jag att jag skulle jobba imorgon också. Kommer vara lika stendött och fem timmar såhär gör mig galen. Tack och lov för Buke och lite andra siter. Jag sitter helt ensam och måste vara på plats konstant.
22 minuter kvar, nej 21 minuter nu det tar sig :bow:

Har ätit för mycket torkat älgkött så nu börjar magen bubbla och protestera och resten av familjen ligger i soffan och sover .Beundrar katten som står ut med när hunden hänger i svansen och biter honom och klättrar på honom .Får försöka få det ur valpen men katten gillar att hålla ögonen på honom och även leka med valpen hela tiden

Jobbat hela dagen och efter att ha mofflat kebabrulle till middag segade jag ihop i soffan med sambon :p. Men nu har jag tagit mig upp och ska testa hallon- och lakritskladdkaka såhär en lördagskväll :D
Nu vart jag ju nästan sugen på det ikväll men får bli mug cake bara då, en hel form verkar lite väl men jag skulle nog kunna hantera den med :o
Jag som varit så duktig (om man räknar bort jordnätterna för 2 veckor sen) fyyy dig @TessanJ fyy ;)

Landat i sängen efter en lååång dag. Lagt om skorna på Svarta Faran som slitit ner den han hade så de var lövtunna... Byggt ny hage åt grabbarna på baksidan av stallet eftersom den svarte äe BESATT av ett av stona i stallet och bara springer runt som en idiot när han ser henne.
Ljudbok och godis resten av kvällen..

Varit ute på en lång ridtur med grannen. Aramis knatar på rejält nu när han har skor bak med :up: Annie brunstar så det var en spänd dam jag satt på idag. Hon var helt slut när vi kom hem ;)

Jag har tyvärr fått mens så det blir inget bad idag. Tröstar mig med en enkel currygryta istället :d

I dag ar det en fantastisk dag har i "regnskogen's land" Solen skiner, det ar straxt over 20*C och vi bara njuter. :cool:

Jag har just gjort veckan's matlista och ska ut och handla nagon gang i dag. Jag vet inte riktigt vad jag tankte nar jag gjorde matsedeln, men jag har just skrivit upp 4 olika sorters "hot peppers" pa handlings listan och da har jag bara tankt handla fram till Onsdag i dag.:p

Appropa cyklar sa hamtar Maken cyklarna vi kopt for straxt under 100 kr styck i morgon. :D Det ar tva 10+ vaxlade cyklar som inte ar rena stads cyklar, vi far val se om jag nagonsin lar mig att vaxla:cautious:

OMG när Marc Jacobs (official) gillar ens blogginlägg på insta.
Alltid lite smått starstruck när det händer (även om jag fattar att Marc själv inte sitter hemma i soffan och typ gillar) :p
Jooooo! Klart han gör! ;)

Kl

Ligger mörbultad i sängen under elfilten. Fick Kiro-behandling idag. Efter min ryggpaj satt en låsning hååårt. Kiro bröt typ handen.

Har myst i stallet, tränat bästa hästen och fått blommor också. Bra dag!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
655
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 614
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 220
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka