Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska kolla hur bussarna går så kan jag skicka PMHar du lust att komma över någon dag kan jag ge dig några verktyg som kanske kan hjälpa dig att släppa på det där. Jag är ledig och hemma hela dagen idag och i morgon.
Jag hade en unghäst som inte gillade att lyfta bakben. Men om man stod mellan bakbenen eller på fel sida och lyfte från insidan gick det utmärkt.Jag brukar lära dem olika sorters beröring. Rep blir ju en snabb svepande rörelse om man slänger dem runt. Sen kan man aplicera ett mer fast tryck och dra upp och ner runt benet.
Man kan också använda en mopp, handske fylld med ngt på en pinne etc beroende på hur känsliga och duktiga på att kicka de är.
Sen att alltid lyfta framåt och upp innan man drar ut och bak bakben brukar hjälpa så man inte triggar reflexen de har att kicka då de sitter fast.
Inga här i Sävja än iafTänk på stackars mig som bor i Fålhagen!Allt fler icke-studenter flyr stan nu för tiden. I år ska det bara vara 7-8 kasar i hela Uppsala kommun!
Närmsta för oss är Gamlis...
Vi funderar på att åka till Ikea, det lär ju vara ganska lugnt där idag![]()
Vadå klaga på studenter?
Här är ju Gothia cup (ja största värsta eländet på många sätt och en del av lemmeltågen med diverse fjååårtisar bor inte långt från mig, finfint), Partille cup (nästan lika illa) och diverse annat tjafs men det vägs ju iofs. upp av GHS.
Har förvisso själv varit på en del roliga cuper genom åren så vet ju hur skoj man har så försöker att genomlida med tolerans eller djupandning.
Dock hoppas jag valborg blir lugn så jag kan fulflina åt er andra stackare
Lider med er faktiskt, lite och korta stunder.![]()
Beslutsångest deluxe. Ska in till Uppsala och fira valborg.. men egentligen vill jag bara packa in hund och pojkvän i bilen och åka till havet.
Har ingen lust att vara social idag, och speciellt inte med till största delen främmande människor.![]()
Låter ju riktigt niceAtt ett ärligt och långt samtal kan göra så mycket är ganska fantastisk och befriande!
Hadde ett i går som förändrade nog hela min uppfattning om mycket.
Detta blir en bra dag!
Är makaronerna slutÄggkokaren fulladdad så nu finns det snart ägg som ska ätas till lunch är planen (inte alla 7 det vore ju lite väl mycket.)