Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känns inte helt fel med en extra ledig dag imorgon. Känns sjukt skönt också att jag har städat. Jag mår så mycket bättre när det är städat runt mig.

Försäkringen är redan fixad, pratade med världens trevligaste försäkringsman i fredags på telefon, så jordnära. Var la säkert för han va Göteborgare. :love: :rofl:
Och säkert inte en rad om västtrafik i sitt CV. :rofl: Fy nu var jag elak det finns bra folk där med men hela företaget är ju allt annat än smidigt välmå-gående.

Det låter soft. Jodå jag jobbar och står på, hade kalas igår med mamma och c/o och nästa helg ska jag ha kalas med pappa och c/o. Idag ska jag även iväg och köpa min nya bil, samt byta in min gamla, ska bli så skönt. :D
Efter det kan jag äntligen beställa min soffa och soffbord, som jag försökt spara ihop till i tre års tid. :D
Låter skoj!
Och skönt med en ny soffa :love: jag får tipsa om en soffa som såg ut att höra hemma på en bio, sooo nice. :D

Varför sa jag 14:30 när jag kunde sagt 14:00, denna väntar kommer göra mig galen, vågar ju knappt göra något för ja e rädd för å missa tiden, även om jag vet att det inte skulle hände. :rofl::rofl:

Nu ringde det på dörren, de undrade när jag skulle flytta mitt hästsläp från parkeringen. Jag sa att jag ska göra det i eftermiddag, dvs när jag varit och hämtat bilen. Vill inte dra släpet med min nuvarande bil om den nu är en tickande bomb, men det var lugnt. Tur det.
Jag har även fått ok av cheferna på jobbet att ha den uppställd där, de sa "skulle det vara någon som säger något kan du hänvisa till oss". Känns riktigt bra.
Hade på känn att det skulle vara något firande och hade ändå tänkt flytta på transporten idag.

Lyssnar på Bandit rock och solat .samtidigt som grannarna fixar sina bilar en polerar och annan målar sin bil

Nu har jag hittat mig en liten kattunge som flyttar hit i slutet av maj :) Han (?) är röd, långhårig, fyrkantig och utan svans :heart

Tyvärr bestämde sig bilen för att krångla på vägen hem. Motorlampan lyser och den låter riktigt illa. Jag hoppas jag kan låna bil av grannen till jobbet inatt för min vågar jag inte köra annat än till verkstad på tisdag morgon :(

Nu har jag hittat mig en liten kattunge som flyttar hit i slutet av maj :) Han (?) är röd, långhårig, fyrkantig och utan svans :heart

Tyvärr bestämde sig bilen för att krångla på vägen hem. Motorlampan lyser och den låter riktigt illa. Jag hoppas jag kan låna bil av grannen till jobbet inatt för min vågar jag inte köra annat än till verkstad på tisdag morgon :(
Gillar var för kissen,inte bilen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
657
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 615
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 221
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31