Ja det var det! riktigt nice.Låter ju riktigt nice![]()
På gick från 21 tiden till 2:30 så det var nog det längsta någonsin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det var det! riktigt nice.Låter ju riktigt nice![]()
Jajemensan nu är det makaronstopp ett tag, satsar på nya vyer i livetÄr makaronerna slut![]()
det kommer att gå bra, glöm inte försäkringen.2,5 timmar kvar sen hämtar ja bilen, nedräkningen har börjat. Lite nervöst.![]()
Det brukar bilfirman ordna när man är där.det kommer att gå bra, glöm inte försäkringen.
Försäkringen är redan fixad, pratade med världens trevligaste försäkringsman i fredags på telefon, så jordnära. Var la säkert för han va Göteborgare.det kommer att gå bra, glöm inte försäkringen.
Och säkert inte en rad om västtrafik i sitt CV.Försäkringen är redan fixad, pratade med världens trevligaste försäkringsman i fredags på telefon, så jordnära. Var la säkert för han va Göteborgare.![]()
![]()
Nä, han jobbade ju för Volvia, fick verkligen en positiv inställning till försäkringsbolaget. Kändes riktigt bra.Och säkert inte en rad om västtrafik i sitt CV.Fy nu var jag elak det finns bra folk där med men hela företaget är ju allt annat än smidigt välmå-gående.
Låter skoj!Det låter soft. Jodå jag jobbar och står på, hade kalas igår med mamma och c/o och nästa helg ska jag ha kalas med pappa och c/o. Idag ska jag även iväg och köpa min nya bil, samt byta in min gamla, ska bli så skönt.
Efter det kan jag äntligen beställa min soffa och soffbord, som jag försökt spara ihop till i tre års tid.![]()
Jag har beställt soffbordet nu. Innan jag beställer soffan, ska jag köpa bilen hade jag tänkt.Låter skoj!
Och skönt med en ny soffajag får tipsa om en soffa som såg ut att höra hemma på en bio, sooo nice.
![]()
Gillar var för kissen,inte bilen.Nu har jag hittat mig en liten kattunge som flyttar hit i slutet av majHan (?) är röd, långhårig, fyrkantig och utan svans
Tyvärr bestämde sig bilen för att krångla på vägen hem. Motorlampan lyser och den låter riktigt illa. Jag hoppas jag kan låna bil av grannen till jobbet inatt för min vågar jag inte köra annat än till verkstad på tisdag morgon![]()
Ha! Han kan gott hängas ut själv