Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är så jääääävla pissnödig och har massa kassar som jag inte vill ta med in på den snuskiga tågtoan och inte kan lämna obevakade för det är sjukt mycket folk ombord...fml :arghh:

Lång dag idag när man sovit dåligt.
Mycket tankar som snurrar.
Ganska mycket positivt men många inte så positiva med.
Inte lätt alltid

Nyser och snorar än... Hann inte med att ta mig till apoteket för att köpa nån typ av allergimedicin, måste försöka göra det imorgon. Satt in en banankaka i ugnen, jag är verkligen urkass att äta bananer, köper några stycken, äter en eller två och så blir resten dåliga :meh: På torsdag ska jag iaf på intervju för städjobb i Ludvika. Hoppas jag får det så jag slipper pendlingen till Borlänge.

Pst det finns säkert på Konsum med. Jag köpte min allergimedicin på ÖB.

Jobbat 12 timmar idag. Blev hämt pizza till middag.

Nu tänker jag sova!
ina_schlafen.gif

Pst det finns säkert på Konsum med. Jag köpte min allergimedicin på ÖB.
Jo jag funderade på att gå till Ica, men klockan var 19.40 (dom stänger 20) och jag pallade inte byta om från pyjamas :cautious: Hittade dock en skvätt otrivin comp i skåpet, så det har hjälpt lite iaf. Nu ska jag också sova!

Alltså fy fan för gräs och pollenallergi :rage:. Ni som kämpar med det har mitt medlidande. Jag har haft besvärligt med den skiten nästan hela livet men sista åren har det varit bättre och det har kommit ut bättre mediciner (på recept) som man inte blir en dödstrött zombie av. Med det sagt så vilken superhärlig dag det varit idag! Ledig, sol, varmt, ingen blåst! Så gött :bump::banana::bump::banana::bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
653
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 603
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 219
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka