Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag käkar piller som andra käkar godis en lördagkväll ,nyser,näsan käns som ett enda stort sår och jag låter som sir väs.![]()
Njaaaa,snarare sir fräs i så fall.Låter du inte alltid som Sir Väs
![]()
Nyser och snorar än... Hann inte med att ta mig till apoteket för att köpa nån typ av allergimedicin, måste försöka göra det imorgon. Satt in en banankaka i ugnen, jag är verkligen urkass att äta bananer, köper några stycken, äter en eller två och så blir resten dåligaPå torsdag ska jag iaf på intervju för städjobb i Ludvika. Hoppas jag får det så jag slipper pendlingen till Borlänge.
Jobbat 12 timmar idag. Blev hämt pizza till middag.
Nu tänker jag sova!
Pst det finns säkert på Konsum med. Jag köpte min allergimedicin på ÖB.
Jo jag funderade på att gå till Ica, men klockan var 19.40 (dom stänger 20) och jag pallade inte byta om från pyjamasPst det finns säkert på Konsum med. Jag köpte min allergimedicin på ÖB.
låter inget vidare det där, kan man hjälpa med något?Lång dag idag när man sovit dåligt.
Mycket tankar som snurrar.
Ganska mycket positivt men många inte så positiva med.
Inte lätt alltid
Jag fick recept på min.
Jo jag funderade på att gå till Ica, men klockan var 19.40 (dom stänger 20) och jag pallade inte byta om från pyjamasHittade dock en skvätt otrivin comp i skåpet, så det har hjälpt lite iaf. Nu ska jag också sova!
Svårt att säga.låter inget vidare det där, kan man hjälpa med något?
ok jag kan alla fall lyssna om du vill men var snäll mot dig.Svårt att säga.
Skulle vara skönt att prata av sig med nån men tyvärr är jag för bränd för det.
Allt kommer ackumulera sig den tolfte till den fjortonde.
Överlever jag den helgen så kanske allt löser sig
Ska fundera på det.ok jag kan alla fall lyssna om du vill men var snäll mot dig.
Hade fel pyjamasbyxorJag hade gått i pyjamasen
Sov gott![]()