Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Generatorn och två tändspolar hade gått på bilen. De byter även tändstift och kollar igenom hela bilen när de har den där. Han tror jag kan få tillbaka den imorgon em :)
Nu är det operation tvättning och rensning här hemma som pågår. Hästarna har vilodag så jag ska röja rejält här.

Säger inte emot :crazy:

Tack och lov så klarar jag mig någorlunda på dubbeldos antihistaminer. Har inte behövt börja använda någon astmamedicin ännu :D

Peppar, peppar ta i trä.
Jag käkar piller som andra käkar godis en lördagkväll ,nyser,näsan käns som ett enda stort sår och jag låter som sir väs.:mad:

Har klippt håret idag. Valde tekniken "över badkaret, skölj igenom och klipp". Det blev lite kortare iaf. Kanske tar lite till nån annan dag om det fortfarande känns för långt.
Ser Spårlöst Norge.

Börjar misstänka att jag känner av pollen också... Nyst typ 711 gånger och snoret bara rinner, halsen känns knepig också. Tror inte jag har någon påverkan på ögonen iaf, men är ju typ dödstrött så hade väl inte märkt av det så mycket :meh:

Har jobbat och är hemma igen. Haft min BS på besök också. Hen fick inte heller ordning på min tv. Så jag måste ringa Telia i morgon.:confused:
I morgon ska jag till Fula huset för att ha ett möte där. Med min psykläkare, sköterskan, min BS och en till från Kommunen. Få se vad de säger...:crazy:

Sitter i ensamt rum på nya jobbstället. Van vid att sitta många tillsammans så det känns ödsligt.

Full av frågor om rutiner etc. men väntar tills jag ser om det något jag fattar alldeles av mig själv....

Här pysslar vi runt för fullt för att få det att gå ihop i byn. Snart ska jag skjutsa grannens dotter i farmors bil så att hon kan rida sin lektion på ridskolan. Men först lite kycklingkorv och makaroner och så ska hästarna få mat o byta hage.

Börjar misstänka att jag känner av pollen också... Nyst typ 711 gånger och snoret bara rinner, halsen känns knepig också. Tror inte jag har någon påverkan på ögonen iaf, men är ju typ dödstrött så hade väl inte märkt av det så mycket :meh:
Välkommen i klubben :crazy:

Har jobbat och är hemma igen. Haft min BS på besök också. Hen fick inte heller ordning på min tv. Så jag måste ringa Telia i morgon.:confused:
I morgon ska jag till Fula huset för att ha ett möte där. Med min psykläkare, sköterskan, min BS och en till från Kommunen. Få se vad de säger...:crazy:
Passa på och klaga på den värdelösa BS när du har tillfälle

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
653
Senast: tanten
·
Tjatter Som rubriken säger. Vilken låt skulle du vilja att det spelades på din begravning? Kanske lite morbidt men jag blev nyfiken då jag... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 603
Senast: Vastgota
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 219
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka