Kan du inte äta något gott ikväll?
Inte nåt av det goda du ska äta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du inte äta något gott ikväll?
Inte nåt av det goda du ska äta![]()
Fast du borde nog äta grillat ändå som tröst - det skulle jag ha gjortBlå himmel och sol efter en pissregnig fm. Är sugen på grillat men med tanke på bilreperationer borde jag väl äta knäckebröd![]()
Tror jag följer ditt råd och äter grillat.Fast du borde nog äta grillat ändå som tröst - det skulle jag ha gjort
Bilar är det tristaste som finns att lägga pengar på näst efter markberedningar eller avlopp...Det märks eller syns inte att man lagt ut dessa surt förvärvade slantar
Min lilla AtillB-racer gick galant igenom besiktningen idag, så jag är glad för det
Men har fått huvudvärken från H-vetet iställetvart kom den ifrån
![]()
Jag är väldigt intresserad av en recension av chipsen! Jag älskar grillchips och cheddarchips var för sig.Nu har jag inhandlat Plopp saltkola, Plopp Polka och Grill&cheddar-chips
Ska bara duscha hästarna, fylla på höpåsar, mocka en hage och handla mat innan jag ska njuta av kvällsmat och gottis.
Hemma! Sitter i soffan och slappar framför EM.
Sitter också i soffan och kolla på emJag ska äta sushi ikväll, enbart på grund av snabbmat/skräpmatstråden.
Vad lustigt!Sitter också i soffan och kolla på emSamt ska äta sushi ikväll
![]()
JaVad lustigt!