Egentligen kanske det är en bra idé, men jag vågar inte riktigt åka när kroppen krånglar
Att vara fast i en lägenhet i London blir nog lite dyrt![]()
Du kan ta med en personlig assistent kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Egentligen kanske det är en bra idé, men jag vågar inte riktigt åka när kroppen krånglar
Att vara fast i en lägenhet i London blir nog lite dyrt![]()
Attans!!Det vore trevligt men jag ska ev ut på geologiskt äventyr här då![]()
Vi är två med långt hår här. Jag måste rensa golvbrunnen typ var 6e vecka...Särbon trodde inte på mig förut när jag klagade över att jag tappar så mycket hår pga medicinerna ("Ditt hår är ju så tjockt och fint"). Sedan rensade han sin duschkabin...![]()
Sitter och väntar på att bli inkallad till läkaren som ska skära bort min leverfläck. Något nervös, jag avskyr sånt här![]()
Du är välkommen!![]()
Attans!!
Vi är två med långt hår här. Jag måste rensa golvbrunnen typ var 6e vecka...
Vi får göra en bukeresa!! Jag vill dit och gå på HPJag har inte varit i London sedan jag var 18... och det blir ju aldrig av att jag och särbon åker någonstans![]()
Inte så vidrigt som att ta hand om den dyblöta handduken som blir när brunnen svämmar över...Det är så vidrigt![]()
Inte så vidrigt som att ta hand om den dyblöta handduken som blir när brunnen svämmar över...
Det har det säkert även om hårfällan förhoppningsvis tagit det mesta.Ah, en sån praktisk lösningKänner igen det, jag måste montera bort hela min vägghängda kommod för att rensa vattenlåset till handfatet...
Om du kan få hjälp så gissar jag att det är bästa lösningen ändå. Ditt tidigare långa hår har säkert lämnat rester i golvbrunnen.
Du kan ta med en personlig assistent kanske?![]()
![]()
Sån borde jag ha! Problemet är att jag har badkar som badas i, då blir det svårt. Jag får nog fortsätta med min äckliga hink...Det har det säkert även om hårfällan förhoppningsvis tagit det mesta.
Bara det inte blir kaos som på klassresorVi får göra en bukeresa!! Jag vill dit och gå på HP![]()
Om Missia är PA, visst behöver hon ha med sig en egen betjänt?![]()
Jag och Syster åker till London den 18 september. Bara så ni vet![]()
Som på vår kryssning menar du?Bara det inte blir kaos som på klassresor
Alla skulle hinna med allting och det blev aldrig som man tänkte sig![]()
Muséet eller nya teaterföreställningen?Vi får göra en bukeresa!! Jag vill dit och gå på HP![]()
Man behöver ju inte röra sig i flock! Man kan ju göra lite vad man vill och sedana samlas igen till middag och så.Bara det inte blir kaos som på klassresor
Alla skulle hinna med allting och det blev aldrig som man tänkte sig![]()