Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar släppa i skallen nu.
Har lagt bud på en soffgrupp och funderar på att möblera om i vardagsrummet, och om vi ska ta och renovera det när vi ändå är igång. Det BEHÖVS.
 
Är du säker på att du har svenska inställningar? I Windows står det då ”SV” längst ned till höger vid klockan.
Datorn är köpt i Sverige. Det går inte att flytta knapparna på det fysiska tangentbordet.

20180815_165143.jpg
 
Fy. Fan. Ryggen värker så jag tror jag kapar av den snart.. Jag vet att man ska röra på sig men aj! Tagit en gigantisk 1 g alvedon utöver mina vanliga 1 g relifex. Funderar å hur nyttigt det är för levern..
 
Har jobbat. Sedan åkt hem. Mest slöat. Förutom städat hos landisarna. De stora fick en dusch var under vattenkranen. De är så söta då!:love::love::love:
Har en tå som värker. Morsan fick hjälpa mig tvätta rent och lägga om den. Har antagligen en infektion där:crazy:
 
Borde städa men är fortfarande seg efter gårdagens begravning.
Det får bli imorgon ... eller... nån annan dag.
 
Funderar på att koka lite te. Fortfarande huvudvärk och migränångest så risken är att jag får sjukskriva mig i morgon med.
 
Lååång dag och snart framme vid hotellet. Nu är vi galet övertrötta och garvar så tårarna sprutar.
Kul dag med jobb och sen kika på där sambon spenderat halva barndomen i jättevacker dala-natur.
Vovvi höll på att bli hund-nappad av förälskad tant på restaurangen. ”Nu gååår ja! Håll iii väääskan!”
Så hungrig att jag sneglar på hästfodret..
 
Igår tappade jag ett glas i köket. Idag upptäckte jag att jag uppenbarligen inte städade tillräckligt bra. Det blöder. Massor. :arghh:
 
Får man vara utan soptunna? Eller man kanske har flera?
Byte av soptunna kostade 313 och det kan jag köpa eftersom de då ska ta med en ny och ta med den gamla De måste väl köra ut med en annan bil?
Men 225 spänn bara för att ändra så de kommer mer sällan O_o kan det vara så omfattande och krångligt :confused:
Här behöver man bara en soptunna om man har nån form av kompost. Men det ska ske skriftligt. Annars måste man ha två. En för brännbart och en för matavfall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 696
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 055
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 386
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 089

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp