Du får gärna prova och rapporteraDET låter som en riktigt bra kombo! Jag är lite rädd för att min fyllning kan ha blivit för blöt pga päronen, men det visar väl sig när jag får in längderna i ugnen.....
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får gärna prova och rapporteraDET låter som en riktigt bra kombo! Jag är lite rädd för att min fyllning kan ha blivit för blöt pga päronen, men det visar väl sig när jag får in längderna i ugnen.....
![]()
Nej, nej man kan ALDRIG vara för kreativ!! Det är bara att testa. Blir det inte bra så justerar man och testar igen. Jag är HELT säker på att det är så alla riktigt bra recept har uppståttDu får gärna prova och rapporteraDu som kan baka och allt. Jag gillar visserligen att baka men jag brukar vara lite för kreativ
![]()
F-n, ibland är det tungt. Jag kan inte ens skylla på pms.
Nom nom nom nom jag älskar potatisJag har grävt upp potatis i trädgården, trots att jag inte ens har odlat potatis. Det är knölar som blivit kvar i jorden sen förra året och som har övervintrat och växt. Det blev en rätt hyfsad skörd faktiskt så nu ska jag äta mycket potatis ett tag framöver.
Brukar också fundera på om jag ska åka till stallet, eller köpa foder. Fast min gammelman gick bort 2012Samma här, jag kan ibland vakna i panik över att jag inte fodrat SavannahJag var tvungen att ta bort henne i januari 1996
och har inte haft häst sedan dess...
Du skulle nog passa bra som "sambo" till mig. Trädgården är stor nog att dela på.Har precis kokat äppelkompott på fallfrukt efter att ha varit och plockat det och mandlar. Min största dröm är att få bo i ett hus med en lagom stor trädgård med massa fruktträd, odlingar osv. Vi var ute i knappt en timme idag, och jag mår så mycket bättre!
Kollektiv är något jag tänkt mycket på, speciellt på en gård där man kan bo i olika hus men ändå dela på gården och hjälpas åt.Du skulle nog passa bra som "sambo" till mig. Trädgården är stor nog att dela på.
Vi får väl bygga upp lite fler hus härKollektiv är något jag tänkt mycket på, speciellt på en gård där man kan bo i olika hus men ändå dela på gården och hjälpas åt.