Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror?
Självklart reklamerar man allt som inte funkar. Direkt. Konsumentköplagen du vet.....
Och du vet väl att man kan ladda ner en app till androidtelefoner?
Jag läser av med både libren och telefonen - beroende på vilken som är närmast till hands. Man startar sensorn med libren och sedan direkt med telefonen också.
Plus att det finns stickor till libren. så du kan ha stickor och en vafandetnuheter - stickmoj - med dig i väskan.
Lägg en vädjan i fb-gruppen så kanske det finns nån som kan låna ut en sensor till dig tills du kommer hem. Sådana vädjanden dräller det av. Vi är mänskligt slarviga vi diabetiker.
(landet - var ligger det?)
Försvinner det?![]()
Fast hörrö. Det är väl inte ditt fel att grejorna fallerar?Jo fast det känns inget vidare att ringa efter två veckor och säga att den andra nu pajat. Men jag gjorde precis som man ska, klämde fast den i gäddhängetmen märkte på tåget att den lossnat lite och tja sensorn läste in av den. På något sätt måste den ha stött mot den kortärmade skjortkanten. Landet är i Roslagen. Enorm lummig trädgård för Nikita att strosa i, båthus och brygga, mycket Pripps blå reklam
Appen för Libre har jag redan laddat ner och provat ut. Är här till nästa tisdag.
Förutom Libren är det inte helt fel, ätit tacos - vilket jag annars aldrig gör - och sitter nu och surfar. Räknas tacos som skräpmat?![]()
Du har inte funderat på att be om vätskedrivande?Faaaan ...jag har så mycket ödem i benen att de värker och jag kunde inte byta strumpor för att jag inte kan böja benet.
Bannade ävla kortison-biverkningar
Du har inte funderat på att be om vätskedrivande?
Kontakta vården och se till att få långa kompressionsstrumpor (lårhöga) utprovade/uppsydda, det där låter inte bra alls. Sånt görs hos bland annat fysioterapeuter.Faaaan ...jag har så mycket ödem i benen att de värker och jag kunde inte byta strumpor för att jag inte kan böja benet.
Bannade ävla kortison-biverkningar
Min pride-klänning blir inte alls som jag tänkte migIstället för svart och i en modell, så blir den typ rödlila-ish i en annan modell. Och trycket blir inte riktigt som jag tänkte mig, jag blaffar på mitt "being a human is too complicate Time to be a unicorn" och så en enhörning mitt på bröstet
Håller på att skriva ut ett tryck att sätta på ryggen också, "the world would be better if we had rainbows & unicorns every day"
Varför nöja sig med lagom liksom
![]()
står på vätskedrivande sedan minst 30 år. Går på lymfterapi. Sover i stödstrumpor och kompressionsväst. Har stödstrumpor om dagarna.
Men det här är i en klass för sig. Har inte varit närheten av något liknande förr. Har gått upp tio kg i bara vatten. Det gör ont.
Har bett om att få öka det vätskedrivande till dubbla dosen. Få se vad läkaren svarar.
Och så har jag ikväll beställt ett bubblis-plagg från @Silverkedjan![]()
Tycker att det låter som en perfekt klänningMin pride-klänning blir inte alls som jag tänkte migIstället för svart och i en modell, så blir den typ rödlila-ish i en annan modell. Och trycket blir inte riktigt som jag tänkte mig, jag blaffar på mitt "being a human is too complicate Time to be a unicorn" och så en enhörning mitt på bröstet
Håller på att skriva ut ett tryck att sätta på ryggen också, "the world would be better if we had rainbows & unicorns every day"
Varför nöja sig med lagom liksom
![]()
JA lite min tanke med, är det nån gång man kan vara "för mycket" så är det dåDet känns lite som att Pride-paraden inte riktigt är rätt ställe för "lagom"...![]()
![]()
Såklart jag kan visa upp den! Orkar dock inte sy klart den idag, så blir imorgon kvällTycker att det låter som en perfekt klänningKan man få se en bild när den är klar?
![]()
Sådär, dagens prematurkläder klara. 7 byxor och 6 mössor sydda idag. Nu ska jag börja på min "pride-klänning". Egentligen är jag färdig för sängen, men känner att jag kan ju inte lägga mig före kl 19
![]()
Så himla fina!![]()