Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför vill du inte gå till sjukgymnast?
Samma här,har aldrig sett insidan på ett gym i hela mitt liv.
Jag körde på ett rådjur på vägen hem från jobbet igår kväll. Det gick bra med mig och bilen och jägare ringdes ut på eftersök. Tydligen får man lite sämre sikt när man sitter och gråter och kör bil. Ibland suger livet lite extra mycket o sådär.
Jag körde på ett rådjur på vägen hem från jobbet igår kväll. Det gick bra med mig och bilen och jägare ringdes ut på eftersök. Tydligen får man lite sämre sikt när man sitter och gråter och kör bil. Ibland suger livet lite extra mycket o sådär.
Åh jag vill också gärna köpa en sådan av dig, svart med vit text .
Haha har aldrig sytt baskerJag vill också ha svart med vit text. En baskervariant med ett band runt huvudet o sen 6 hopsydda trekanter med lite volym i så man kan dra o forma lite på olika sätt.
Pannband går absolut att fixa@Trott Jag gillar inte mössa,så jag vill ha ett pannband med lite öra på i vitt/rosa
Norwegian Cruise Lines, bokat via ving. Båten heter Norwegian Epic.Vilket bolag åker ni med?
Att bara sitta på den hjälper men rörelserna har jag hittat på nätet samt fått lite tips från sjukgymnast.Jag köpte en pilatesboll åt Gissa för någon vecka sedan,den har jag använt i hopp om att min rygg ska bli glad,men jag har ingen aning om vad för rörelser man ska göra ,har du?
Men fy! Skönt att det gick bra med dig och bilen iaf*stor kram*
![]()
Skönt att det gick bra för dig och bilen! Var rädd om dig!
![]()
Vilken tur att det ändå gick bra för dig!
Nu har jag iof inga barn men jag har en tendens att fastna bland fiskarna ocksåAtt ligga och spela fishdom till ett på natten när barnen väcker en tidigt och nån gång på småtimmarna är ingen höjdare![]()
Jag vill också ha!!Jag har hittat ett tyg som jag vill köpa in till mig själv och företaget, det är "pinstripe" men istället för linjer står det Fuck you så på håll ser det ut som smala ränder, på nära håll inteFrågan är ju om nån vill köpa mössor som det står fuck you på
![]()
Det pendlar, vissa stunder sved nästan solen för att i nästa blåsa svaga briser. Trodde vi, sen kom en jävla vindpust och världens hällregn ^^ men det höll i sig typ bara tio minuter.Oj, hur varmt har ni?