Vad gör vi? Nu kör vi! Del LXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag körde på ett rådjur på vägen hem från jobbet igår kväll. Det gick bra med mig och bilen och jägare ringdes ut på eftersök. Tydligen får man lite sämre sikt när man sitter och gråter och kör bil. Ibland suger livet lite extra mycket o sådär.

Jag körde på ett rådjur på vägen hem från jobbet igår kväll. Det gick bra med mig och bilen och jägare ringdes ut på eftersök. Tydligen får man lite sämre sikt när man sitter och gråter och kör bil. Ibland suger livet lite extra mycket o sådär.

Men fy! Skönt att det gick bra med dig och bilen iaf :) *stor kram* :heart

:heart Skönt att det gick bra för dig och bilen! Var rädd om dig! :heart

Åh jag vill också gärna köpa en sådan av dig :bump:, svart med vit text .
:up: Jag hojtar till när det är på g :D

Jag vill också ha svart med vit text. En baskervariant med ett band runt huvudet o sen 6 hopsydda trekanter med lite volym i så man kan dra o forma lite på olika sätt.
Haha har aldrig sytt basker :rofl:

@Trott Jag gillar inte mössa,så jag vill ha ett pannband med lite öra på i vitt/rosa
Pannband går absolut att fixa :D

Idag var min semester slut och jag är på plats på jobbet igen. Hm, kommer ta en stund att komma in i igen :p Kommer dock ha en lugn vecka denna veckan, inte mycket folk här alls. Pedagogerna kommer nästa vecka och då blir det mer planeringsjobb innan eleverna börjar. Nu blir det kaffe!

Jag köpte en pilatesboll åt Gissa för någon vecka sedan,den har jag använt i hopp om att min rygg ska bli glad,men jag har ingen aning om vad för rörelser man ska göra ,har du?
Att bara sitta på den hjälper men rörelserna har jag hittat på nätet samt fått lite tips från sjukgymnast.

:heart
Vilken tur att det ändå gick bra för dig!

Jag har hittat ett tyg som jag vill köpa in till mig själv och företaget, det är "pinstripe" men istället för linjer står det Fuck you så på håll ser det ut som smala ränder, på nära håll inte :rofl: Frågan är ju om nån vill köpa mössor som det står fuck you på :cool::rofl:
Jag vill också ha!!

Oj, hur varmt har ni?
Det pendlar, vissa stunder sved nästan solen för att i nästa blåsa svaga briser. Trodde vi, sen kom en jävla vindpust och världens hällregn ^^ men det höll i sig typ bara tio minuter.

Sådär. Har beställt fyra par gummistövlar från footway. De har fri frakt och retur och rekommenderade att man beställer flera på en gång och skickar tillbaks de som inte passar. Så då gjorde jag det. :)
Nu borde jag äta frukost … :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
387
Senast: __sofia__
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 485
Senast: Tantan
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 161
Senast: starcraft
·
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
25
· Visningar
1 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka