Vad gör vi? Nu kör vi! Del LXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag var min semester slut och jag är på plats på jobbet igen. Hm, kommer ta en stund att komma in i igen :p Kommer dock ha en lugn vecka denna veckan, inte mycket folk här alls. Pedagogerna kommer nästa vecka och då blir det mer planeringsjobb innan eleverna börjar. Nu blir det kaffe!
Här börjar alla på onsdag jippie, och nästa vecka börjar skolan

Jag körde på ett rådjur på vägen hem från jobbet igår kväll. Det gick bra med mig och bilen och jägare ringdes ut på eftersök. Tydligen får man lite sämre sikt när man sitter och gråter och kör bil. Ibland suger livet lite extra mycket o sådär.
Skönt att det gick bra, men var rädd om dig ❤️

Alltså den här dagen har inte vart roligt, trots pantpengar :meh: Imorse hade jag kaffefläckar på 3/4 av 49 trappsteg på väg till ett ställe. Nu gick jag till tvättstugan med mina lortmoppar, det tar mig 10 min att gå (går bara 1 gång om dagen dit iom att det tar sån tid, så jag plockar alltid med mig moppar för dagen efter på en gång). Kommer dit och det finns inte en enda ren mopp eller en enda toatrasa:rage: tvättmaskinen är full med ren tvätt, med fel moppar, och lär ha stått klar sen i morse :banghead: Nu måste jag alltså gå tillbaka till tvättstugan om en timme för att vara säker på att jag får moppar (slängde in mina jag hade med mig i maskinen), och starta en maskin med toatrasor och så måste jag gå dit imorgon bitti för att hämta dom :banghead: Fan jag slösar bort typ en timme extra på att bara gå fram och tillbaka för att greja med det bara för att ingen annan jävel ser till att starta den där jävla tvättmaskinen :rage:

Sitter och mår piss. Vaknade med blodsockerfall i natt. :meh: Har fått höfta pga av ingen mätare nu på landet och tog uppenbarligen för mycket igårkväll. Så var uppe och hittade glass desperat. Nu har jag rekyl men vill inte ta snabbverkande eftersom jag inte vill ha rekyl igen. Urrk :crazy:

Har varit på terapin. Det går väl framåt i måendet även om det går sakta, dvs jag vill inte dö lika ofta längre även om ångesten och smärtan blivit värre sista tiden.
Men jag vet faktiskt inte om jag tar mig till jobbet i kväll... inte rätta platsen att bryta ihop på direkt...
Svintufft att gå i terapi men det kan ju leda till så mycket bra. :heart

Svintufft att gå i terapi men det kan ju leda till så mycket bra. :heart
Ja det är tufft, jag var inte beredd på det här alls. Jag var med i en smärtstudie där man konstaterade att jag har PTSD av min uppväxt, jag blev då erbjuden en traumabearbetning av minnen i min uppväxt men det slog visst fel och i stället mår jag sämre än någonsin och eftersom studien är avslutad så håller psykologen mig flytandes till dess att jag får komma vidare till annan psykolog som ska hjälpa mig vidare....rörigt och tufft men nån gång måste det ju släppa tänker jag.

Ja det är tufft, jag var inte beredd på det här alls. Jag var med i en smärtstudie där man konstaterade att jag har PTSD av min uppväxt, jag blev då erbjuden en traumabearbetning av minnen i min uppväxt men det slog visst fel och i stället mår jag sämre än någonsin och eftersom studien är avslutad så håller psykologen mig flytandes till dess att jag får komma vidare till annan psykolog som ska hjälpa mig vidare....rörigt och tufft men nån gång måste det ju släppa tänker jag.
Men vilket krångel! Hoppas du får en bra terapeut och kan ta dig vidare Ptsd innebär ju ofta stort lidande så även om det är svintufft nu så borde det, som du säger, bli så mycket bättre sen. Ta hand om dig och var snäll mot dig själv :heart

Jag kämpar för att hålla fokus och koncentration så att rätt information hamnar på rätt plats i våra system. Det går så där. Det blir förvisso rätt, tror jag, men det går så jäkla långsamt.

Sitter och väntar på att få sjuktransport hem. Legat fem dygn på sjukan med sex brutna revben och blödning i lungan. Men jag har svarat extremt bra på smärtstillande, så jag känner mig nästan bra! Eller så är det för att jag är Wolverine och har läkt :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
387
Senast: __sofia__
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 475
Senast: Tantan
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 161
Senast: starcraft
·
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
25
· Visningar
1 002

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka