Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fått hjälp av vår kära CillaW i ett ärende mot näthat som nu leder till polisanmälan och troligtvis även åtal!![]()
Jag fick ta fram mitt tredje täcke inatt för att jag frös så mycketFryser.
Vart tog min sommarvärme vägen? Marsvinen vill också ha sommarvärme, så de kan få komma ut i uteburen.
Grisfösare är bra grejer, funkar även på bönder som står ivägen.Blir mer sugen på serretas och långpisk.. Ev grisfösare i kombination..![]()
![]()
Tittar jag på termometern på norrsidan har jag 27 grader varmt här,,,,,,,,den är nämligen paj.Jag fick ta fram mitt tredje täcke inatt för att jag frös så mycketIngen sommarvärme här heller
![]()
Jag körde på ett rådjur på vägen hem från jobbet igår kväll. Det gick bra med mig och bilen och jägare ringdes ut på eftersök. Tydligen får man lite sämre sikt när man sitter och gråter och kör bil. Ibland suger livet lite extra mycket o sådär.
Kanonbra som vanligt.Hur var Olstorp igår?
Har varit på terapin. Det går väl framåt i måendet även om det går sakta, dvs jag vill inte dö lika ofta längre även om ångesten och smärtan blivit värre sista tiden.
Men jag vet faktiskt inte om jag tar mig till jobbet i kväll... inte rätta platsen att bryta ihop på direkt...