Vad gör vi? Nu kör vi! Del LXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså detta med ny dator,vilket elände,loggade in på apotea för att kolla mina recept o ta ut fler migräntabletter, då har jag inget bankid,ingen säkerhets app mm :banghead::banghead:
Och när jag väl kom så långt så upptäcker jag att det måste vara ett tag sen min läkare fyllt på mina recept,så nu får jag skicka ett mail till vc. :mad:
Jasså du har skaffat ny åxo .. visst är det kul:rage: .När den gamla fungerade så bra och börja om med något nytt innan man fått in allt i skiten igen och får den som man vill

Sitter och väntar på att få sjuktransport hem. Legat fem dygn på sjukan med sex brutna revben och blödning i lungan. Men jag har svarat extremt bra på smärtstillande, så jag känner mig nästan bra! Eller så är det för att jag är Wolverine och har läkt :D

Krya på dig! Har tänkt lite på dig då och då när du inte synts i tråden :)

Min kamera har dott av varmeslag :arghh: Det var over 40*C i skuggan och jag var ute och fotade ... och lamnade sedan kameran mitt i solen pa en bank en lang stund.:( Nu har den dott och allt den sager ar "err" :angel:
Nu ivag till kamera shop/repair store for att se om de kan fixa den eller om jag maste kopa en ny.

Det har jag då jag har varit minst lika arg på min nya men börjar få lite rättsnöre på den nu men en del fattas än .Vill det bara ska fungera men det verkar vara lättare att ta ner månen
Jag har tom pratat med supporten och varit ett varv inne i butiken för att få hjälp.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 456
Senast: Tantan
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 156
Senast: starcraft
·
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
23
· Visningar
878
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bergsyra
  • Ormbett