Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jasså du har skaffat ny åxo .. visst är det kulAlltså detta med ny dator,vilket elände,loggade in på apotea för att kolla mina recept o ta ut fler migräntabletter, då har jag inget bankid,ingen säkerhets app mm
Och när jag väl kom så långt så upptäcker jag att det måste vara ett tag sen min läkare fyllt på mina recept,så nu får jag skicka ett mail till vc.![]()
Sitter och väntar på att få sjuktransport hem. Legat fem dygn på sjukan med sex brutna revben och blödning i lungan. Men jag har svarat extremt bra på smärtstillande, så jag känner mig nästan bra! Eller så är det för att jag är Wolverine och har läkt![]()
Har du missat min vånda o ilska över nyaJasså du har skaffat ny åxo .. visst är det kul.När den gamla fungerade så bra och börja om med något nytt innan man fått in allt i skiten igen och får den som man vill
Det har jag då jag har varit minst lika arg på min nya men börjar få lite rättsnöre på den nu men en del fattas än .Vill det bara ska fungera men det verkar vara lättare att ta ner månenHar du missat min vånda o ilska över nyaoch
datorn,
![]()
Och jag har haft min första arbetsdag efter semesternHar haft min första semesterdag!
Har haft min första semesterdag!
Så får man slöa lite? Skulle behöva det. Strul på flera fronter. Huvet är slut
Gjort ett litet ryck med disken och röjt i köket. Nu syns köksbordet igen...![]()
Och jag har haft min första arbetsdag efter semestern
Nu kan man se även golvet i hallen (och man slipper leka hinderbana). Ska nog ta mig lite jordgubbar och banan nu.
Typ så jaMan hittar lite roliga saker som tex golv, bord, diskhoar mm när man städar
Sånt man hade glömt bort att man har![]()
Jag har tom pratat med supporten och varit ett varv inne i butiken för att få hjälp.Det har jag då jag har varit minst lika arg på min nya men börjar få lite rättsnöre på den nu men en del fattas än .Vill det bara ska fungera men det verkar vara lättare att ta ner månen