Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och då är ju frågan vad i hagen som orsakat det?Hittade nyss unghästen med uppskuret knä, kota och karled på ena bakbenet
Det positiva är väl att vi fixar det hela utan veterinär så länge det inte bli en infektion och att hon äntligen börjar förstå att jag inte är ute efter att ha ihjäl henne utan hjälpa henne numera när kommer till sår och allt runtomkring.
Min fina lilla häst![]()
Hittade nyss unghästen med uppskuret knä, kota och karled på ena bakbenet
Det positiva är väl att vi fixar det hela utan veterinär så länge det inte bli en infektion och att hon äntligen börjar förstå att jag inte är ute efter att ha ihjäl henne utan hjälpa henne numera när kommer till sår och allt runtomkring.
Min fina lilla häst![]()
Känner igen det där .Min kan äta en sort några dagar sedan matvägrar han tills jag hittar något annat .Fick en provpåse av vet då jag var dit i fredags och det äter han nu Och det är lika med hunden .Köpte mat av vet och det åt han två gånger en påse för flera hundra .Men kan lura honom med att ställa mat där katten har sin då är han så snål att katten inte ska få mat utan äter då ..iblandMatvägrande katt
Blir att gå till affären tidigt imorgonbitti för att köpa lite Gourmet Gold, brukar vara det som får honom ur svackorna.
Ingen aning, jag gick igenom den hagen senast i går då jag rensade på kardborrar och renare hage får man leta efter. Av skadorna att döma skulle hon kunnat gå omkull och orsakat dom men det stämmer inte riktigt heller för hon borde ha andra skador med då med tanke på hur dom ser ut. Hursomhelst så kommer hon bli bra som det ser ut nu så håll tummarna i tre dagarOch då är ju frågan vad i hagen som orsakat det?