Ja jag föredrar det också, av nån anledning. Jag är uppväxt med ris till och det är gott det med, men jag tar hellre makaroner![]()
Vi äter helst potatis till korv stroganoff, jag är inte jätteförtjust i ris.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag föredrar det också, av nån anledning. Jag är uppväxt med ris till och det är gott det med, men jag tar hellre makaroner![]()
Det ska vara biffstroganff och potatis. Så jävla gott! Falukorv och jag är inte vänner. Äta söt korvVi äter helst potatis till korv stroganoff, jag är inte jätteförtjust i ris.
DET var ju udda däremotVi äter helst potatis till korv stroganoff, jag är inte jätteförtjust i ris.
Men man gör ju på chorizoDet ska vara biffstroganff och potatis. Så jävla gott! Falukorv och jag är inte vänner. Äta söt korv![]()
Och jag gör på hotdogs för jag tycker inte om falukorv.Men man gör ju på chorizoDå blir det mycket bättre
![]()
Nä jag gillar inte heller falukorv, enda gången jag äter det är när jag blir sugen på ugnsstekt falukorv, men det kan bli på kycklingfalukorv också, beror på vad jag hittar i affärenOch jag gör på hotdogs för jag tycker inte om falukorv.![]()
Det ska vara biffstroganff och potatis. Så jävla gott! Falukorv och jag är inte vänner. Äta söt korv![]()
DET var ju udda däremot![]()
Plockar man så får man ta reda på ocksåoch dagens skörd blev det både ett gäng syltburkar och ett gäng saftflaskor av
![]()
Har ju redan skapligt mycket i frysen, men hallon kan man faktiskt inte ha för mycket av, sådetså! Så jag lär plocka mer![]()
Ser jättegott ut!Vi har haft ett riktigt dåligt hallonår.
Har knappt funnits hallon till efterrätt.
Det funkar med potatis till det medNope. Det är inte alls udda
/A uppvuxen på potatis till allt utom köttfärssås....
Falukorv är söt! Iaf i min munSöt korv
Vad äter du för vidrig falukorv![]()
Hallon är så gott. Drömmer om hallonmarmeld kokt med kanel och vaniljstång. Här har det varit supertorrt så de lyser med sin frånvaro.Plockar man så får man ta reda på ocksåoch dagens skörd blev det både ett gäng syltburkar och ett gäng saftflaskor av
![]()
Har ju redan skapligt mycket i frysen, men hallon kan man faktiskt inte ha för mycket av, sådetså! Så jag lär plocka mer![]()
Det lät äckligt!Har satt rosenlikör![]()