Vad gör vi? Nu kör vi! Del LXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förlåt, nu blir det lite många inlägg på raken :o
Nu är jag klar med mitt som ska skickas till Lund, blev totalt 2 snuttefiltar, 11 tuttesnuttar, 7 gosedjur till änglapaket, 11 par byxor och 10 mössor :) Blev precis 1 kg :up:
Nu ska jag packa det i en påse och boka frakten, sen ska jag fixa maten.

Plockar man så får man ta reda på också :D och dagens skörd blev det både ett gäng syltburkar och ett gäng saftflaskor av :d
vnksitjdwfjtlzx.jpg

Har ju redan skapligt mycket i frysen, men hallon kan man faktiskt inte ha för mycket av, sådetså! Så jag lär plocka mer :)

Plockar man så får man ta reda på också :D och dagens skörd blev det både ett gäng syltburkar och ett gäng saftflaskor av :d
vnksitjdwfjtlzx.jpg

Har ju redan skapligt mycket i frysen, men hallon kan man faktiskt inte ha för mycket av, sådetså! Så jag lär plocka mer :)

Ser jättegott ut! :d Vi har haft ett riktigt dåligt hallonår. :(Har knappt funnits hallon till efterrätt.

Sista kvällen på landstället, sitter i soffan efter en heldag på bryggan. Har säkert lyckats bränna mig ... trots solkräm. Härligt att äntligen få lite ordentligt med sol och värme dock!

Så dumt att jag glömde bort att ringa och boka loppis bordet igår :banghead: och självklart var det inte öppet för bokning idag, får återkomma på måndag och hoppas det ff finns bord lediga.
Har samlat ihop massa loppis bråte :) Mamma och jag ska dela ett bord.

vnksitjdwfjtlzx.jpg

Hallon är så gott. Drömmer om hallonmarmeld kokt med kanel och vaniljstång. Här har det varit supertorrt så de lyser med sin frånvaro. :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
387
Senast: __sofia__
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 485
Senast: Tantan
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 161
Senast: starcraft
·
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
25
· Visningar
1 016

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka