Sista dagen med sommarlov för sambon och imorgon börjar jobbet igen och jag och barnen blir själva igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna att behandlingen fungerar.Skönt att äntligen träffa en vettig läkare och bli tagen på allvar
Däremot sa han kanske inte det jag helst velat höra
Jag är nu sprutad med kortison i fingerledenOm en vecka vet vi om det fungerat eller inte. 60% chans annars väntar op av handen v 35
Känslan i fingret är inte direkt angenäm och jag ska leva på och jobba som vanligt
Och som den typiska hästmänniskan sa jag så klart (ja det lät bättre i mitt huvud än i verkligheten) att jag visste om riskerna med att spruta kortison i hästars leder, var det samma risker för mig och skulle det göra lika ont?
![]()
![]()
![]()
Ber fint att du blåser regnet häråt.Sovit en timme i soffan och nu spöregnar det. Halvkul med ställverk utomhus då.
Ber fint att du blåser regnet häråt.
Sitt bästa är alltid bra nog, gulle dig.Jag ska gå ut och göra mitt bästa! Vill inte ha regn idag, varken när jag jobbar eller ska ut och rida senare i em.
Sitt bästa är alltid bra nog, gulle dig.
Gärna regn häråt!
Rider inte.
Jobbar inte.
Spolar inte WC om det absolut inte behövs.
Duschar inte så ofta nu.
Men det ska komma 1mm nederbörd idag, tror det när jag ser det.
Jag undrar vad jag ska göra idag!
om du betalar bensinen så kan jag hjälpa men då behöver jag dina ben och muskler på lördagJag vet vad jag ska göra, återvinningen är öppen idag...Du har inte lust att göra det åt mig?
![]()
om du betalar bensinen så kan jag hjälpa men då behöver jag dina ben och muskler på lördag
Det enda jag kan komma på att ge såna är ett fint hemgjort diplom med utmärkelsen: pucko!Vissa dagar funderar jag rent ärligt på vad vissa får ut på att trycka ner andra....
Hästens svullnad minskad idag. Skönt! Hoppas det fortsätter så!
Veterinärtid bokad åt hunden imorgon.
Jag jobbar ju vilka tider jag vill. Så det går att lägga runt besöket. Bästa cheferna sa dock: "Skit i jobbet! Hunden är viktigast!"
Haha.. Då vet man att man jobbar åt djurmänniskor.
Jag kommer så klart jobba iaf. Och de vet att jag normalt gör mkt mer än jag måste.
Pappa ville följa med. Tror han vill stötta om det är dåliga nyheter IOM att pojkvännen är bortrest. Gullepappa!