Vad gör vi? Nu kör vi! Del LXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skönt att äntligen träffa en vettig läkare och bli tagen på allvar :bow:
Däremot sa han kanske inte det jag helst velat höra :cautious:
Jag är nu sprutad med kortison i fingerleden :wtf: Om en vecka vet vi om det fungerat eller inte. 60% chans annars väntar op av handen v 35 :crazy:
Känslan i fingret är inte direkt angenäm och jag ska leva på och jobba som vanligt O_o

Och som den typiska hästmänniskan sa jag så klart (ja det lät bättre i mitt huvud än i verkligheten) att jag visste om riskerna med att spruta kortison i hästars leder, var det samma risker för mig och skulle det göra lika ont?
:o :angel: :p

Skönt att äntligen träffa en vettig läkare och bli tagen på allvar :bow:
Däremot sa han kanske inte det jag helst velat höra :cautious:
Jag är nu sprutad med kortison i fingerleden :wtf: Om en vecka vet vi om det fungerat eller inte. 60% chans annars väntar op av handen v 35 :crazy:
Känslan i fingret är inte direkt angenäm och jag ska leva på och jobba som vanligt O_o

Och som den typiska hästmänniskan sa jag så klart (ja det lät bättre i mitt huvud än i verkligheten) att jag visste om riskerna med att spruta kortison i hästars leder, var det samma risker för mig och skulle det göra lika ont?
:o :angel: :p
Håller tummarna att behandlingen fungerar.
Var rädd pm dig!

Jag ska gå ut och göra mitt bästa! Vill inte ha regn idag, varken när jag jobbar eller ska ut och rida senare i em.
Sitt bästa är alltid bra nog, gulle dig.
Gärna regn häråt!
Rider inte.
Jobbar inte.
Spolar inte WC om det absolut inte behövs.
Duschar inte så ofta nu.
:crazy:
Men det ska komma 1mm nederbörd idag, tror det när jag ser det.

Sitt bästa är alltid bra nog, gulle dig.
Gärna regn häråt!
Rider inte.
Jobbar inte.
Spolar inte WC om det absolut inte behövs.
Duschar inte så ofta nu.
:crazy:
Men det ska komma 1mm nederbörd idag, tror det när jag ser det.

Usch vad surt det är att ha dåligt med vatten. Jag hoppas det kommer rejält med regn hos dig snart.

Min sista lediga dag... har en del att plocka med, men sitter så skönt i soffan med en totalt avslappnad katt på rygg tätt, tätt intill. Kan man resa sig då (Kisse kurrar nekande)?

Vaknat, svettig och illamående :cautious:. Hoppas det bara är nerverna. Vet dock inte om jag är så sugen på att äta frukost.

Hästens svullnad minskad idag. Skönt! Hoppas det fortsätter så!
Veterinärtid bokad åt hunden imorgon.
Jag jobbar ju vilka tider jag vill. Så det går att lägga runt besöket. Bästa cheferna sa dock: "Skit i jobbet! Hunden är viktigast!"
Haha.. Då vet man att man jobbar åt djurmänniskor.
Jag kommer så klart jobba iaf. Och de vet att jag normalt gör mkt mer än jag måste.
Pappa ville följa med. Tror han vill stötta om det är dåliga nyheter IOM att pojkvännen är bortrest. Gullepappa!

Hästens svullnad minskad idag. Skönt! Hoppas det fortsätter så!
Veterinärtid bokad åt hunden imorgon.
Jag jobbar ju vilka tider jag vill. Så det går att lägga runt besöket. Bästa cheferna sa dock: "Skit i jobbet! Hunden är viktigast!"
Haha.. Då vet man att man jobbar åt djurmänniskor.
Jag kommer så klart jobba iaf. Och de vet att jag normalt gör mkt mer än jag måste.
Pappa ville följa med. Tror han vill stötta om det är dåliga nyheter IOM att pojkvännen är bortrest. Gullepappa!
:heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 444
Senast: Tantan
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 138
Senast: starcraft
·
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
23
· Visningar
860
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka