Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en grind men vill inte låsa med hänglås då jag vill att en del människor som faktiskt hjälper mig i stallet ska ha tillgång till det.Finns det inget du kan "anmäla" honom för?![]()
Eller, fixa en grind på var ände av vägen som är låst med hänglås![]()
Han uppmanar mig till att anmäla honom och utan vittnen så lär det inte hända något tyvärr även om jag anmälerJag hoppas du/ni polisanmäler det som går att anmäla. Hot etc är inte lagligt.
Fan, nu sitter jag här och är arg å dina vägnarjag blir verkligen totalt vansinnig av sådant där beteende
Ok att man kan ha olika åsikter och vara arg på varandra men det löser man inom lagens råmärken.
Låsa den med kodlås och ge ut koden till dom du vill ska kunna komma in?Jag har en grind men vill inte låsa med hänglås då jag vill att en del människor som faktiskt hjälper mig i stallet ska ha tillgång till det.
När han jävlades sist så blockerade jag ju vägen med min hästtransport.
Jag har nu pratat med stallägarna och dom ska försöka prata med gubben. Jag hoppas dom når fram bättre.
det där var faktiskt smart! Jag måste dock dra det förbi stallägaren som oxå använder sig av grinden i så fall. Ska se vad som händer när han fått tag i gubben först.Låsa den med kodlås och ge ut koden till dom du vill ska kunna komma in?
Hoppas verkligen det hjälper. Man ska ju inte behöva slåss om sin egen väg liksom![]()
Jag önskar att jag var mer händig! Har ett garderobssystem som är kasst i förhållande till utrymmet. Ser att det skulle gå att utnyttja utrymmen på ett mycket bättre sätt men kan inte fixa det. Så jävla B. Du verkar ha sån koll på typ allt.Inte konstigt att det aldrig blir klart,tömma garderob,rensa lådor mm,bygga om,hitta hyllsystem som passar,måla om,köpa skjutdörrar montera dom ,lägga golv, men va fanjag skulle ju bara rensa lådorna
![]()
Han uppmanar mig till att anmäla honom och utan vittnen så lär det inte hända något tyvärr även om jag anmäler![]()
@Galant kanske kan du testa och ha garderoben som övningsobjekt om du startar med tanken att den är förbrukad ändå?
Skulle den bli bra så fira det stort och gott.
Går det åt pipan så banka sönder katastrofen och se det som den brädhög det är bara.
Projektet bör sändas live på Buke![]()
Det gör ont att plocka krusbär...Men nu är likören på g iaf
![]()
Kalle Kanin åt upp alla krusbär här så jag slapp plocka dom
Min vill mest titta på allting, komma framåt-framåt-framåt och stirra på okända hästar i hagar som passeras. Tror att det lugnar sig när hon väl varit ute några gånger, men har ingen aning om hur jag ska komma till det stadiet när jag själv inte pallar nivån just nu, sambon är måttligt road av det helaHaha jag känner med digMed min förra häst jag hade var det ett rent helvete att vara ute och gå. Inte det att hon var istadig långsam eller så, utan hon höll ett betydligt friskare tempo än mig
Har en bild nånstans jag tog på en av våra promenader med en av de andra i stallet... Jag i ena änden av grimskaftet och hästen i andra, jag i höjd med rumpan på henne, fullt sjå att hänga med
![]()
Jag önskar att jag var mer händig! Har ett garderobssystem som är kasst i förhållande till utrymmet. Ser att det skulle gå att utnyttja utrymmen på ett mycket bättre sätt men kan inte fixa det. Så jävla B. Du verkar ha sån koll på typ allt.![]()