Handlat
Hade turen att de hade sån här gummibandsgrind i affären, så snart är min "fålla" klar
Har gjort en fålla vid grinden så att man lätt kan ta in en häst åt gången, utan att två till följer med 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi funderar på två nästan heldagar på Legoland och en heldag på lalandia, låter det rimligt?Stressa inte!Det är roligt att gå och titta på grejerna, sen var det snordyrt att handlar mat där inne men värt att slippa släpa matsäck.
Vi tog bara en heldag på Legoland men vi hade flyt, det öste ner regn på morgonen så det var inte så mycket folk på Legoland så vi hann med allt på en dag, men så var vi där från att de öppna tills de stängde också. Med två dagar kan man ta det lite lugnare kan jag tänka mig. Vi skippade Lalandia eftersom våra barn inte var så intresserade av att bada då, vi var däremot och badade på The Reef när vi väntade på färjan till Göteborg.Vi funderar på två nästan heldagar på Legoland och en heldag på lalandia, låter det rimligt?
Vi funderar på två nästan heldagar på Legoland och en heldag på lalandia, låter det rimligt?
Stressa inte!Det är roligt att gå och titta på grejerna, sen var det snordyrt att handlar mat där inne men värt att slippa släpa matsäck.
Vi åker redan i april så det är ju knappast högsäsongVi bodde på Lalandia stugby sommaren 2015. Vi hade dock verkligen otur med vädret för det regnade och blåste alla dagar vi var där
Fördelen var att vi var nöjda med 1 dag på Legoland, eftersom det var minimalt med folk som trotsade vädretBeroende på väder måste jag säga, så räcker dagarna. Attraktionerna tar inte många personer per gång, och det är ofta smala gångar att gå i när man ser de små lego-byggnaderna. Jag skulle personligen avråda från högsäsong, för det blir gärna trångt och lång väntan på det mesta.
1 heldag inne på Lalandia beror helt på er. Bara i badhuset kan man vara hela dagenSen har de affärer, resturanger, mini-golf, ett hyfsat stort lekland och lite andra småplock att greja med där inne.
Vi hade verkligen en underbar kort-weekend på Lalandia och Legoland så hoppas ni får det lika bra![]()
Har hört flera säga att maten är snordyr på Legoland.
Vi hittade någon buffe-resturang vid pingvinerna som var väldigt prisvärd så vi upplevde aldrig att det var dyrt, speciellt med tanke på att vår 18 mån åt gratis där (och vid denna tid åt han lika mycket som sin då 9 år äldre bror)![]()
![]()
Borde göra en massa saker men får inget gjort...![]()
Man kan ju inte slösa bort de få lediga dagar man har.Du är ju lite galen, grymt jobbat!
En annan har inte kommit mer än till att försöka starta dagen efter ännu en natt utan sömn.