Vad gör vi? Nu kör vi! del XLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och när pajen var klar och jag tagit första tuggan så var det inte gott,så går det när man blir sugen på något sött fast man har varit med i inte socker tråden i 36 dagar :yuck:
Men vovven uppskattade bären med vaniljsås :D

Nu är det officiellt dag 366 i frihet från Kukaset. Idag för ett år sedan samlade jag ihop allt mod och all styrka jag hade och flydde. Ett år med oerhört mycket ups and downs men sista tiden betydligt mer ups än downs. Nu kan det bara gå uppåt. Wohoo!

Känner mig lite duktig. Vaknade ca kl 5 av illamående hund. Istället för att somna om när allt lugnat sig så håller jag mig vaken, för imorgon ska jag upp vid 5 för att starta igång nya jobbet på riktigt. Planen är alltså att ha fullt upp idag så att jag kan somna tidigt ikväll och vara pigg på jobbet. Hoppas att planen fungerar :p

Hemma i sängen. Börjar inse att det är dags att ta sig iväg till både naprapat och massör... Ont i hela kroppen och har så mycket muskelknutor i ryggen att jag har/får krypningar när jag sträcker på mig :meh:
Har dessutom fått skavsår eller nått under ena bröstet, förmodligen av bhn för det är precis där bygeln sitter :mad:
Ny ska jag sova. Bara en natt/10 arbetstimmar kvar av min jobbvecka, skönt!

Hemma i sängen. Börjar inse att det är dags att ta sig iväg till både naprapat och massör... Ont i hela kroppen och har så mycket muskelknutor i ryggen att jag har/får krypningar när jag sträcker på mig :meh:
Har dessutom fått skavsår eller nått under ena bröstet, förmodligen av bhn för det är precis där bygeln sitter :mad:
Ny ska jag sova. Bara en natt/10 arbetstimmar kvar av min jobbvecka, skönt!

Du har ju kontaktinfo till min naprapat ;) Han är bara underbar :love: och är ju ofta på kliniken i Borlänge :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder... 2
Svar
37
· Visningar
1 943
Senast: pepp
·
Samhälle Hjärnan snurrade igång lite efter att ha läst i tråden om privat utredning, trots sent och huvudvärk. Dels tankar kring varför... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 323
Senast: Grazing
·
Svar
30
· Visningar
1 504
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 233
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka