Såg just en reklam för bacon där de bakade chokladkakor med bacon i![]()
![]()
Känns som att det är någon som tagit "våga vägra vegetariskt" lite för långt![]()
fast det är faktiskt supergott
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg just en reklam för bacon där de bakade chokladkakor med bacon i![]()
![]()
Känns som att det är någon som tagit "våga vägra vegetariskt" lite för långt![]()
Samma här, min hud skulle dessutom klia sönder för den skulle bli för torr..Jag skulle dö av tristess om jag skulle duscha varje dag![]()
Jag har tur som uppskattar bacon bara lagom mycket och absolut bara för sig självtAh iofs det gör det. Fasen att det amerikanska ska va så gott! Amerikanska pannkakor stekta i baconfett är jumen ja hjärtinfarkten står bakom hörnet samtidigt
![]()
Enda bacon jag äter numera är Eldorados fejkbaconMinns när jag i min ungdom jobbade på hamburgerhak och blev tvungen att steka bacon.. Uh. Hade inte varit nära kött i många år då. Klarade en vecka där.
Men trodde faktiskt inte folk åt bacon längre.. Känns lite föråldrat?
Men hjälp vad många budHaha, budgivare 1 håller nog på att få ont pengar![]()
Jag klarar inte av saker som påminner om kött. Så jag äter nog bara baljväxter och nötter som protein. Haha. Sjukt trist i min kost.Enda bacon jag äter numera är Eldorados fejkbaconkryddar det med liquid smoke och salt så smakar det som bacon men man kan äta det med gott samvete då det inte behövt dött någon gris och innehåller väldigt mycket mindre kalorier
![]()
Jag älskar ju faktiskt kött, riktigt blodigt skall det vara ocksåJag klarar inte av saker som påminner om kött. Så jag äter nog bara baljväxter och nötter som protein. Haha. Sjukt trist i min kost.![]()
Minns när jag i min ungdom jobbade på hamburgerhak och blev tvungen att steka bacon.. Uh. Hade inte varit nära kött i många år då. Klarade en vecka där.
Bacon är min religion!Minns när jag i min ungdom jobbade på hamburgerhak och blev tvungen att steka bacon.. Uh. Hade inte varit nära kött i många år då. Klarade en vecka där.
Jag älskar ju faktiskt kött, riktigt blodigt skall det vara ocksåenda svårigheten jag har med att käka vegetariskt, får sådana cravings...
men förstår hur du menar, min bästa vän är likadan och även min bror nu när han varit vegan i några år.
![]()
Haha, ja. Är typ bara mina föräldrar som äter kött och de är hälsofreaks och äter inte rött kött.Bacon är ju toppen till mycket, det är nog bara i icke köttätande grupper som bacon är föråldrat, däremot förädlas det mer idag.
Minns när jag i min ungdom jobbade på hamburgerhak och blev tvungen att steka bacon.. Uh. Hade inte varit nära kött i många år då. Klarade en vecka där.
Inte ens onykter!Dansa!![]()
Jag lever i hipsterkretsar där ingen äter kött typ. Är helt klart världsfrånvänd.Givetvis äter folk bacon! Det känns lite världsfrånvänt att tro annat![]()
Ja, stekoset gjorde mig konstant illamående. Jag luktade kött efter någon timma typ. Det inklusive hatten vi skulle ha på oss tog knäcken på mig..Det äter de flesta jag känner som inte är vegetarianer eller veganer.
Jag ääälskar det! Hotellfrukost med bla bacon kör vi hemma ibland med.
Däremot hade jag helst sluppit stå i stekos hela dagarna.
Inte ens onykter!![]()