Ja kanske spelar roll på vc/landsting?Samma för mig! Jag fick dock tid inom någon dag. Kanske beror på vilken vårdcentral?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja kanske spelar roll på vc/landsting?Samma för mig! Jag fick dock tid inom någon dag. Kanske beror på vilken vårdcentral?
Det borde du klara för t.om jag har det, med råge.Tack! Jag hoppas på en mer okej tillväxt än 0 kr/år.![]()
Jag ska ringa imorgon och boka tid tror jag, hade tänkt testa att boka på nätet men känns som jag hoppar över?!Jag testade för första gången att logga in på 1177 med bankid för att boka tid på vårdcentral. Supersmidigt och bra tänkte jag, att skriva sitt ärende och så få smsavisering när de kollat på mitt ärende och hittat en tid.......
..... tills jag precis fick ett sms, loggade in, och det enda svaret är "alla tider är bokade idag, ring i morgon 07,45".
VAD är meningen att kunna internetboka en tid, om de inte bokar en tid utan man måste ändå ringa på "först till kvarn"![]()
?!?!
Det är positivt iallafallMin chef kan tyvärr inte berätta vad det är vi ska prata om men det är något positivt. Planen var att hon skulle fått besked idag men det dröjer till nästa vecka.
Jag får alltså vara nyfiken till på måndag![]()
Vilka åker du med? SJ brukar ha fritt wifi
Haha nej inte direkt.Låter grymt härligt
Du är inte i Sverige va?![]()
Öresundståg var det läge sedan jag åkte medÅkte med Öresundstågen, nu SJ på vägen hem
Öresundståg var det läge sedan jag åkte med
Märkte att hon bara stirrade rakt fram helt paralyserad och det var nog där som hjärnan kopplade vad som hände egentligen.
I övrigt tänkte jag nog inte så mycket utom när jag inte fick det resultat jag ville på första försöket utan att veta skulle jag nog tro att blodtrycket fick sig en ordentlig skjuts
Hon själv sa efteråt att det var en väldigt konstig känsla hon var nästan sur på sig själv att hon inte viftade med armarna eller försökte få uppmärksamhet på något sätt men jag förklarade att det är tyvärr så det blir när det blir helt stopp, man hamnar i något mysko vaccum och kroppen reagerar jätteologiskt.
Som när folk drunknar, bara försvinner tyst och diskret är ju endast i film som folk viftar och skriker och sen går under ytan.
Kroppen är en märklig mackapär ibland![]()
VIlken TUR att det hande nar du var med. De flesta skulle inte veta vad man gor, och kanske drabbas av panik sjalva. Ge dig sjalv en klapp pa axeln och glads at att just du var dar.
Söt du är
Nu ska jag gå och göra en mugg cappuccino och klappa mig på axeln![]()
SkålDet tycker jag att du gör helt rätt i.