Vad görs? Del LXXVII

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 60 142
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag testade för första gången att logga in på 1177 med bankid för att boka tid på vårdcentral. Supersmidigt och bra tänkte jag, att skriva sitt ärende och så få smsavisering när de kollat på mitt ärende och hittat en tid :up:.......

..... tills jag precis fick ett sms, loggade in, och det enda svaret är "alla tider är bokade idag, ring i morgon 07,45" :meh:.

VAD är meningen att kunna internetboka en tid, om de inte bokar en tid utan man måste ändå ringa på "först till kvarn" :confused::confused: :banghead:?!?!
Jag ska ringa imorgon och boka tid tror jag, hade tänkt testa att boka på nätet men känns som jag hoppar över?!

Märkte att hon bara stirrade rakt fram helt paralyserad och det var nog där som hjärnan kopplade vad som hände egentligen.
I övrigt tänkte jag nog inte så mycket utom när jag inte fick det resultat jag ville på första försöket utan att veta skulle jag nog tro att blodtrycket fick sig en ordentlig skjuts :o
Hon själv sa efteråt att det var en väldigt konstig känsla hon var nästan sur på sig själv att hon inte viftade med armarna eller försökte få uppmärksamhet på något sätt men jag förklarade att det är tyvärr så det blir när det blir helt stopp, man hamnar i något mysko vaccum och kroppen reagerar jätteologiskt.
Som när folk drunknar, bara försvinner tyst och diskret är ju endast i film som folk viftar och skriker och sen går under ytan.
Kroppen är en märklig mackapär ibland :crazy:

VIlken TUR att det hande nar du var med. De flesta skulle inte veta vad man gor, och kanske drabbas av panik sjalva. Ge dig sjalv en klapp pa axeln och glads at att just du var dar.

Har jag städat: Svar nej
Har jag jobbat: Svar nej

Men jag har iallafall en clownliknande outfit med roliga örhängen.

26866886_534497423599896_1453789010278219776_n.jpg

Vad mer kan man begära en regnig och gråtrist dag som denna? Jo ett glas vin. Har jag detta?
Svar: ja

VIlken TUR att det hande nar du var med. De flesta skulle inte veta vad man gor, och kanske drabbas av panik sjalva. Ge dig sjalv en klapp pa axeln och glads at att just du var dar.

Söt du är :heart
Hade jag jobbat hade jag varit mera förberedd och haft lite backup med tur men nu blev det som det blev och inte tusan var jag beredd att det skulle bli mitt på dagen i mitt kök men huvudsaken det gick bra och hon mår så bra det går även om hon vart lite chockad.
Jag har ibland fått höra att jag är för lugn när saker händer men idag är jag faktiskt väldigt glad att jag är sån när det blir kritiska lägen och inte får okontrollerad panik eller blir handlingsförlamad.

Alla är vi olika och jag menar absolut inte att klanka ner på folks reaktioner när saker händer.

Nu ska jag gå och göra en mugg cappuccino och klappa mig på axeln :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 055
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 896
Senast: Mirre
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
943
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 776
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31