Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gott ju!Har, styrkt av rödvin kämpat ihop ett blogginlägg. Funderar nu på att ta en knäckemacka med leverpastej och saltgurka. Fick ett sug efter denna delikata anrättning![]()
A älskar "laspej" som det heter sen några år tillbakaJa eller hur, mkt underskattat!!!!![]()
Mm fast jag tycker att han borde reagera mer på bröd och pasta om det var gluten.BARNET hade samma, var gluten. Kollas lätt med blodprov till att börja med.
Mm fast jag tycker att han borde reagera mer på bröd och pasta om det var gluten.men det kanske kommer långt efter?
Åhh fy faaan (ursäkta@hallonsaft när min dotter var 9 månader satte hon ordentligt i halsen. Jag var väldigt glad att jag gått en kurs några månader tidigare om hur man gör på så små barn. Jag var helt kall och lugn medan jag la henne över mitt ena ben och bankade henne mellan skulderbladen. Biten kom upp och hon hostade en del. Det tog en stund sen kom det ikapp. Jag fick sätta mig ner för jag skakade som ett asplöv.
Fortfarande är jag så förvånad över att jag var så rationell då. Men väldigt tacksam eftersom jag var själv hemma med henne.
Åhh fy faaan (ursäkta) vad otäckt det är med barn och ens eget dessutom.
Jag har ju inga ungar och kan inte ens föreställa mig hur det är egentligen, men grymt imponerad av dig!
Jag jobbar ju inom vården och varit med om det flera gånger under arbetstid men då är man ju på något sätt i ett annat beredskapsläge eller hur jag ska säga.
Att en nära vän som är en fd. kollega skulle råka ut för det och man står ensam var dagens överraskning.
Pratade med henne i telefon för några minuter sen och hon mumlade om att nu har hon börjat förstå hur kritiskt det faktiskt var så hon ömsom grinade, tackade och skuldbelade sig själv.
Jag lyssnade och bemötte så gott jag kunde.