Vad görs? Del LXXVII

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 60 140
Status
Stängd för vidare inlägg.
Får se hur det går att ansöka om läkarttid via nätet till VC.
Jag kom fram till att jag kunde testa för det är ändå ganska gott om tid och när jag kontaktat dom där om mediciner har det gått relativt fort så borde hinna ringa om det skulle behövas istället.

Kom till jobbet och fick en handskriven lapp om två saker att göra a’ 10 minuter styck på 5 timmar. Ingen inplanerad rast. :banghead:
Jag fixar bara att jobba om jag är sysselsatt. Fått ångest för första gången på länge. :down:
Pratade med chefen. Fått ett evighets uppdrag att ta till när jag har tid över. Känns inte heller bra. Jag behöver struktur för att kunna jobba. Och den där jäkla samordnaren. Kräks på henne snart :yuck:
Skitdag! Vill bara hem och gräva ner mig under täcket med kissen :(

Fick åka hem från jobbet med migrän :arghh:
Väntar på att de dåliga kolhydraterna som gör det lite lättare ska bli klara i ugnen (dvs en färdigpizza) sen säng och MÖRKT.
Löste massa bekymmer igår, så det är avslappningsmigrän.
Migrän är så vidrigt :turd::yuck:
Jag fattar inte hur du får i dig pizza när du har det? själv är jag helt däckad och klarar knappt att lyfta skallen från kudden ens.

Migrän är så vidrigt :turd::yuck:
Jag fattar inte hur du får i dig pizza när du har det? själv är jag helt däckad och klarar knappt att lyfta skallen från kudden ens.
Inte brutit ut fullt. Då är jag vrålsugen på dåliga kolhydrater. Jag brukar sällan må illa eller kräkas som väl är

Har anlänt i Ho Chi Minh!

Morgonen var helt bakåt! Mina ägg som var i kylen hade spräckts så var förstörda så istället för kokta ägg till frukost fick jag enbart clarityn och p piller. Insåg att jag glömt en hårddisken, mina hiking boots och att skriva ut visum pappren så istället för en lugn morgon fick jag stressa till jobbet med all packning. Missade den första bussen osv. Hade så klart ett kilo övervikt när jag anlände och lyckades inte få tag på ett photo booth för visum fotona. Kom med flyget i alla fall, men fick vänta typ 1.5 timme på mitt visa trots att jag försökt om evisa. Liksom alla andra från mitt flyg var klara och de hade börjat ge visum till nästa flyg....tog med fel adapter också.

Men fick äta min första bra Ban Mih.

Har anlänt i Ho Chi Minh!

Morgonen var helt bakåt! Mina ägg som var i kylen hade spräckts så var förstörda så istället för kokta ägg till frukost fick jag enbart clarityn och p piller. Insåg att jag glömt en hårddisken, mina hiking boots och att skriva ut visum pappren så istället för en lugn morgon fick jag stressa till jobbet med all packning. Missade den första bussen osv. Hade så klart ett kilo övervikt när jag anlände och lyckades inte få tag på ett photo booth för visum fotona. Kom med flyget i alla fall, men fick vänta typ 1.5 timme på mitt visa trots att jag försökt om evisa. Liksom alla andra från mitt flyg var klara och de hade börjat ge visum till nästa flyg....tog med fel adapter också.

Men fick äta min första bra Ban Mih.
Men huga vilket strul.
Dock fick jag läsa om flera gånger om äggen och p piller, det blev lite felkoppling här :o:rofl:

Försökte träna en kund i ett rapporteringsverktyg över skype, det gick mindre bra, samtalet klippte så mycket för båda två att vi knappt kunde höra varandra. Tur nog är den här kunden baserad i London så vi bokade in att ses istället, trevligt!
Nu är det snart lunchdags, det är fint väder idag så jag och en kollega passar på att gå ner till en marknad som ligger i närheten.

Jag ger upp med mina bokföringsuppgifter. Jag gör enligt instruktionerna vi fått men ändå blir det fel och jag fattar inte varför :banghead: Får fråga läraren imorgon. Dags att leta rätt på pinkoden till sim-kortet på telefonen(jäkla uppdatering) och sen ska jag mysa under en filt :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 026
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 891
Senast: Mirre
·
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
932
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 715
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka