Vad hade ni gjort?

Rent krasst så har du ju inget bevis för den muntliga överenskommelsen heller? Oavsett hade jag definitivt tagit upp om något gått sönder när en firma varit i mitt hem, även om jg inte kunde bevisa mer än att jag vet att det var helt när jag lämnade hemmet.
Sant! Tänkte faktiskt inte på det.
 
OM de är så seriösa är de nog måna om sitt rykte dessutom, och borde inte ställa till med nåt utan tyst be om ursäkt och ställa allt tillrätta. För dem rör det sig ju knappast om en enorm summa, så deras goda rykte borde vara betydligt mer värt än så.
Ja jag tror ju att de är det men man vet ju aldrig.
 

Liknande trådar

Avel Förra året när en av våra ston skulle betäckas med en utländsk hingst beställde jag direkt från hingsthållaren. Den ligger i Tyskland...
2
Svar
24
· Visningar
3 254
Senast: chap13
·
Ekonomi & Juridik Okej, tar det från början. I mars i år var jag och min (då blivande) sambo och kikade på en gård här i Västernorrland, en liten gård...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
28 631
Senast: Nixehen
·
M
Ekonomi & Juridik Behöver hjälp med att förstå konsekvenserna, juridiskt, för följande. Jag hyr en box och lösdriftsplats i ett lösdriftsstall. Enl...
Svar
15
· Visningar
2 631
A
Ekonomi & Juridik Har en häst på livstidsfodervärdskontrakt samt ett muntligt avtal (utomstående vittne ang det muntliga avtalet finns) vid hämtning av...
2
Svar
30
· Visningar
3 690
Senast: alke_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp