Jag har en liten på gång också! Jag sparade alla snittrosor från min mammas begravning i april 2024, och EN av dem rotade sig. Nu efter nästan två år börjar den växa lite också och få nya söta blad. Jag hoppas att den också vill blomma en dag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, så fint! Jag önskar att jag hade tänkt på att tipsa mamma om det efter morbror och mormor.Jag har en liten på gång också! Jag sparade alla snittrosor från min mammas begravning i april 2024, och EN av dem rotade sig. Nu efter nästan två år börjar den växa lite också och få nya söta blad. Jag hoppas att den också vill blomma en dag![]()
Så himla roligt att du kommer tillbaka och uppdaterar!Hej på er alla Rosen-fans!
Tittar in en snabbis för att meddela att hon LEVER ÄN!Hon ser lite skranglig ut som så ofta på vintern, men dubbelblommar trots det. Himla glad att hon är med oss fortfarande!
Visa bifogad fil 180764
Tänkte på den för några dagar sedan och vips kom det en rapportHej på er alla Rosen-fans!
Tittar in en snabbis för att meddela att hon LEVER ÄN!Hon ser lite skranglig ut som så ofta på vintern, men dubbelblommar trots det. Himla glad att hon är med oss fortfarande!
Visa bifogad fil 180764
Hej på er alla Rosen-fans!
Visa bifogad fil 180764
Alltid lika spännande när jag ser att det kommit en uppdatering i tråden.Hej på er alla Rosen-fans!
Visa bifogad fil 180764
Underbart!!! Blir lika glad varje gång jag hör från dig om allas vår favoritros!Hej på er alla Rosen-fans!
Visa bifogad fil 180764