Bukefalos 28 år!

vad har hänt (inloggning)??

panzy

Trådstartare
tidigare har jag alltid varit konstant inloggad på buke, alltså inte behövt logga in när jagg startat datorn osv utan det har varit så automatiskt.. Men nu måste jag helt plötsligt logga in igen :confused: utan att jag vad jag vet ändrat någon inställning...

Går det att ändra tillbaka så jag alltid är inloggad??
 
Sv: vad har hänt (inloggning)??

Så brukar jag också ha det, men ibland om jag inte har varit inne på en tid så måste jag logga in själv igen. Det kanske har någonting med det att göra. Du behöver bara klicka på kom ihåg mig när du loggar in så är du ihågkommen igen:)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 310
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 506
Senast: Angel
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 176
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 698
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp