Bukefalos 28 år!

Vad har ni för strö i transportburen?

Sv: Vad har ni för strö i transportburen?

haha vet inte va det va.. jag hade fel iaf =) hehe trodde det va samma med alla djur;)
 
Sv: Vad har ni för strö i transportburen?

kaniners magar är så känsliga...
Hade ett riktigt schåhej med Diffen förra året när han fick förstoppning, var riktigt närma att dö :cry: .

Men inget dåligt som inte har ngt gott med sig, för när dolly blev dålig för några veckor sedan uppmärksammade jag det direkt och kunde hjälpa henne snabbt, så hon hann inte bli lika dålig som diffen var :) , förstoppningen försvann på några timmar.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 738
Senast: Lhas
·
Äldre Hej! Moderator får gärna flytta tråden om den inte passar här. Vet inte vart jag ska placera den då tråden handlar om hästar, hundar...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
12 178
Däggdjur Jag ska om ca 2 veckor hämta hem min lilla kaninpojke. Jag kom på ganska sent att det inte alls är lika lätt här som i Norrland att...
Svar
12
· Visningar
5 408
Senast: Modig_Korn
·
Småbarn Långt inlägg =( Jag har en son som fyller 3 år om 2 veckor. Han går nu på en jättebra avdelning på sin förskola. För ca 1,5 år sedan...
Svar
14
· Visningar
1 796
Senast: tonton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp